樓住,可否COPY ADVANCED 個板俾我睇睇.
我試過PXXW signal dbm (-83) ,noise dbm (-91).

TOP

Antenna Settings: vertical...



回復 101# lewissmf

TOP

想問一下, 我屋企對面(直望200米內)有一無線網絡. (朋友家)
如果我想做到共用同一寬頻, 2邊應使用什麼設備??? (ROUTER? 指向天線? )
可否詳細解釋或列出所需硬件, 謝謝. (GOOGLE完都唔係最明白UBNT既用法, 驚買左唔岩用, 樓上其他師兄講左D TPLINK都可以???)
謝謝

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 103# KYGRV


    如果朋友家可以set 野 ~就唔同玩法啦

TOP

本帖最後由 KYGRV 於 2014-2-6 12:14 編輯
回復  KYGRV


    如果朋友家可以set 野 ~就唔同玩法啦
seam 發表於 2014-2-6 12:03



可以架

我用NOTEBOOK 見到佢個SSID
但CONNECT唔到 (現時情況中間隔左2道牆+200米,同一屋宛, 不同座數, 高我3層.  如將ROUTER搬去窗口 可以直射)

請指教

TOP

回復 106# KYGRV


    最簡單用現有既野~加支指向性天線

反正你都會有密碼~係接收強度不足

TOP

本帖最後由 KYGRV 於 2014-2-6 12:30 編輯
回復  KYGRV


    最簡單用現有既野~加支指向性天線

反正你都會有密碼~係接收強度不足 ...
seam 發表於 2014-2-6 12:16


未買過呢D, 想問買幾多dbi先夠力??
2邊都需要買? 定只係買一枝裝在朋友家試下先?

TOP

回復 108# KYGRV


    最好兩邊都有 ~

如果唔係就你果邊要裝~

TOP

樓住 個DISTANCE 唔洗SET ?

TOP