dwight 當前離線
中級會員
我個前上司都叫我去考amazon cert 唔知香港多唔多呢種工做 Reguna 發表於 2022-5-22 02:57
TOP
Reguna 當前離線
fakeman 當前離線
特級會員
研究左幾日 有左呢個network diagram 畫完先知要多過8個port 而家諗住買ZyXEL GS-1900-16 (我見 ... Reguna 發表於 2022-5-25 01:25
N 個 post 之前我咪講咗 Mikrotik 囉 我隻 CSS326 係 24 port + 2 x 10G SFP+ 都係千鬆 d..... ... fakeman 發表於 2022-5-25 09:29
erickobiz 當前離線