原帖由 Yukchi 於 2008-10-29 06:13 發表


有冇重新開機
E+仲開唔開到


do唔知咩問題, boot完仲開唔開到

TOP

原帖由 ljack0036 於 2008-10-29 09:35 發表


MCP 係乜?


Media Classic Player]
你裝Pure Code 就會有

TOP

原帖由 jingome 於 2008-10-29 13:15 發表


do唔知咩問題, boot完仲開唔開到

你用緊咩driver ?
有冇試下用Pure Code - ATi UVD Mode 黎開硬解

完成DEL CCC ,跟住用 DriverSweeper Clean 晒 ATi 登錄檔
再裝CCC 試試

TOP

有冇大大可以講下咁多張ATI AGP 卡, 邊張平得黎,睇高清又隱定呢?

TOP

原帖由 whao 於 2008-10-29 21:35 發表
有冇大大可以講下咁多張ATI AGP 卡, 邊張平得黎,睇高清又隱定呢?

最平未 2400PRO AGP

TOP

強post...
樓主好有心機
估唔到e+感平都可以高清

TOP

原帖由 Yukchi 於 2008-10-29 16:07 發表


Media Classic Player]
你裝Pure Code 就會有

正名好似係 Media Player Classic...

0.jpg (56.31 KB)

0.jpg

TOP

原帖由 Yukchi 於 2008-10-29 22:26 發表

最平未 2400PRO AGP

我用2600 PRO AGP唔支援H.264硬解,心灰

TOP

[quote]原帖由 Yukchi 於 2008-10-29 16:11 發表

你用緊咩driver ?
有冇試下用Pure Code - ATi UVD Mode 黎開硬解

完成DEL CCC ,跟住用 DriverSweeper Clean 晒 ATi 登錄檔
再裝CCC 試試


ching, 跟你建議再裝返ccc8.110 tweak 0.15 后一開機話唔見jor  "MOM.Implementation"或相關......
有冇見過

TOP

正post 我想問吓,我張x1950pro agp唔知可唔可以硬解呢,cpu係amd 2600+ 512ram x4,thx
如果可以改driver那有無唔同呢?

[ 本帖最後由 lfckit 於 2008-10-30 04:07 編輯 ]

TOP