ACL又up得,又比人嘈,都唔怪得力華
唔比再update都好正常
allen2007 發表於 2010-9-6 01:46 PM

佢地話唔關事,手上亦無8/6既fw

TOP

今日係觀塘買, $399
以呢個價錢都幾滿意
不過我發覺用720p好過1080i, 可能係隻mon問題 ...
kurenai 發表於 2010-8-28 21:19


c hing , would you pls pm me where, & name of the shop?

TOP

請問有無MHEG5互動功能? Thanks.

TOP

請問有無MHEG5互動功能? Thanks.
erikchin 發表於 2010-9-8 12:35


Sorry, found the answer on #591

TOP

預錄清單加好晒, 但發覺錄唔到節目, 請問還有什麼要set? 謝謝.

TOP

預錄清單加好晒, 但發覺錄唔到節目, 請問還有什麼要set? 謝謝.
sorry 發表於 2010-9-10 11:24



     係咪你張sd卡沒space?

TOP

本帖最後由 sorry 於 2010-9-10 16:51 編輯
係咪你張sd卡沒space?
ed209 發表於 2010-9-10 16:22

no, 個ext hdd係新買, 用返698 format先用的.
所以奇怪, 都list 晒d 預錄但唔識錄... 想可否confirm 到係咪本身隻盒壞左, 就拎去整了 ...

P.S. 如果係即時按rec 去錄, 就有反應, 係畫面到會見到rec 緊既提示

TOP

其實部機係播到梧桐山邊幾個台?

TOP

想問下點樣可以set大d字幕?
在menu入面已set到最大.

TOP

一出就用嘅vdigi 306在今晚終於罷工,十年都唔留意機頂盒的我,臨急抱佛腳,左睇右揾,零晨1點(即1小時前)去了旺角dvd鋪買了一隻,五七折再五九折後現金$499........算!唔想煩,咁就回家上機(兩條街)。

一著機,左攪右攪,追台勁快,使用上基本上好快上手,先轉1080i,跟住睇85,嘩,講真,慘不忍目,色好over,轉83台,望一望,心知不妙,好RM feel,check番firmware.....MAR 10......update咗佢先再tune..

update完後,開始tune,reset 部電視(toshiba lcd 32)先,全歸零先,red=+2,magenta=-2,cyan=-5,blue=-8,color=40,其他本設後,好好多,但狗牙及noise就無辨法了,我感得部機解色好似4進一,即係r.g.b 10.10.10 至13.13.13,佢全推13.13.13出咁,同埋唔係0-255,眼見好似約40-220咁,玩咗約1個鐘(720/1080i-p一層一層compare-tune),色要再慢慢tune,但grey及狗牙我打定輸數,但畫速有料到。

不過,如果貨比貨,部vdigi畫面質數真係好正,但這部Prima真係買得過,輸detail,但其他嬴哂,亞公亞婆肯定用到!!
速度5個good.
使用5個good.
價錢5個good.
聲音5個good.
畫面3個good(肯定要執色!!!).
相信部機肯定要warm機,所以最好長著唔熄。

(以下唔好戒意,只是真心話)
我都會推薦,但更建議用在26"及以下的TV,及如果部TV本身好detail或客廳用的話,或選擇其他牌子機頂盒會更好。

但如果副機用,這盒就是不二之選。

我明天會再report及上相。

TOP