jingome 當前離線
Single
中級會員
原帖由 Yukchi 於 2008-10-28 17:32 發表 冇錯 如果真係咁既話,你可以用Pure Code 黎開硬解
pdvd err.JPG (108.3 KB)
下載次數:221
2008-10-28 21:36
TOP
nosmas 當前離線
特級會員
Yukchi 當前離線
♥ 薇安 =)
進階會員
原帖由 wcnnick 於 2008-10-28 20:36 發表 唔用又硬解唔到... 係咪用CCC
原帖由 jingome 於 2008-10-28 21:36 發表 check 完真係咁
原帖由 nosmas 於 2008-10-28 21:47 發表 熱烈恭賀加入精華帖
wcnnick 當前離線
原帖由 Yukchi 於 2008-10-28 22:31 發表 試下裝Pure Code ,用ATi UVD Mode 睇下硬唔硬解到 如果唔得,建議用CCC8.3試試
原帖由 Yukchi 於 2008-10-28 22:33 發表 其實你E+係行緊軟解 想問問你 RUN ATI HD Registry Tweaks 時,有冇正確安裝 (最緊要係 Force_H.264 RUN完要重新開機
err.JPG (57.81 KB)
下載次數:208
2008-10-29 03:09
原帖由 wcnnick 於 2008-10-28 23:40 發表 用pure code+MCP得左 +KMP就硬解AVC就閃閃下... 玩硬解真係幾煩下... 不過又心思思想買返隻高清USB試下睇唔睇到 樓主果set高清接收器做緊幾$?
原帖由 jingome 於 2008-10-29 03:09 發表 capture pic here, what's matter?
ljack0036 當前離線
初級會員
原帖由 Yukchi 於 2008-10-29 06:13 發表 用pure code+MCP得左 Mygica D268 應該做緊300 - 400 蚊左右 我4月買果時要5xx