原帖由 Yukchi 於 2008-10-28 17:32 發表


冇錯
如果真係咁既話,你可以用Pure Code 黎開硬解



check 完真係咁

pdvd err.JPG (108.3 KB)

pdvd err.JPG

TOP

熱烈恭賀加入精華帖

TOP

原帖由 wcnnick 於 2008-10-28 20:36 發表

唔用又硬解唔到... 係咪用CCC  


試下裝Pure Code ,用ATi UVD Mode 睇下硬唔硬解到

如果唔得,建議用CCC8.3試試

TOP

原帖由 jingome 於 2008-10-28 21:36 發表



check 完真係咁


其實你E+係行緊軟解
想問問你 RUN ATI HD Registry Tweaks 時,有冇正確安裝  (最緊要係 Force_H.264
RUN完要重新開機

[ 本帖最後由 Yukchi 於 2008-10-28 22:43 編輯 ]

TOP

原帖由 nosmas 於 2008-10-28 21:47 發表
熱烈恭賀加入精華帖


咁樣就唔洗被DEL

TOP

原帖由 Yukchi 於 2008-10-28 22:31 發表


試下裝Pure Code ,用ATi UVD Mode 睇下硬唔硬解到

如果唔得,建議用CCC8.3試試

用pure code+MCP得左 +KMP就硬解AVC就閃閃下...
玩硬解真係幾煩下...
不過又心思思想買返隻高清USB試下睇唔睇到
樓主果set高清接收器做緊幾$?

TOP

原帖由 Yukchi 於 2008-10-28 22:33 發表


其實你E+係行緊軟解
想問問你 RUN ATI HD Registry Tweaks 時,有冇正確安裝  (最緊要係 Force_H.264
RUN完要重新開機


capture pic here, what's matter?

err.JPG (57.81 KB)

err.JPG

TOP

原帖由 wcnnick 於 2008-10-28 23:40 發表

用pure code+MCP得左 +KMP就硬解AVC就閃閃下...
玩硬解真係幾煩下...
不過又心思思想買返隻高清USB試下睇唔睇到
樓主果set高清接收器做緊幾$?


用pure code+MCP得左
Mygica D268 應該做緊300 - 400 蚊左右
我4月買果時要5xx

TOP

原帖由 jingome 於 2008-10-29 03:09 發表


capture pic here, what's matter?


有冇重新開機
E+仲開唔開到

TOP

原帖由 Yukchi 於 2008-10-29 06:13 發表


用pure code+MCP得左
Mygica D268 應該做緊300 - 400 蚊左右
我4月買果時要5xx


MCP 係乜?

TOP