本帖最後由 luck_8 於 2010-8-23 00:17 編輯
回復 579# july1st
1. 沒普通原裝電視內置選台那麼快, 但算可接受. (睇電視的字幕也很清晰及夠大)
2. 我用舊CRT 顯像管式電視都好清, 影像輸出用色差線(YPbPr)入電視, 音效另接音效線. "共5條線" (如果用普通單一條視頻線睇高清台會沒咁好, 色及線條沒那麼實.)
3. 錄影格式不太好, 會自動分段2G一個file. 用回此機播放沒問題, 但用電腦播會麻煩些.
4. 電子節目指南間中接不上, 有時會亂時間而顯示不正確節目表. 但等下一時間節目播出時會重編.
5. 如果想用此機睇其它影片, 支援 H.264, DivX, MKV, AVI.... 等等; 不過部機好似唔係幾夠力或是Firmware寫得不太好, 播太大影片格式會出現問題, 而外掛字幕也有時出不到, 或有不夾時間軸. 一般720P (1280x720)沒問題. (如果是用外掛字幕, 就算選最大字型輸出也會覺得太細小, 而字身線條很差.)
6. 錄影可直挿 SD Card, Micro SD Card (加Adapter) 或 USB 手指 或 Portable Harddisk. (Portable Harddisk唔便另接電源, 部機夠力推.) .... 我用8G 及 16G SD Card貪方便. 如"天才衝衝衝"這類2小時節目便用3.55G.
7. 我沒開冷氣, 這麼熱放廳長開都沒問題, 我晚上也不關機... 因為懶. (24小時開機)
** 如果主要淨用來睇電視, 一定推薦. |