得正do先賣$399?
RoY2 發表於 2010-8-22 20:54



係呀,電腦節特價

TOP

係呀,電腦節特價
allen2007 發表於 2010-8-22 21:33



    聽日仲有冇?

TOP

本帖最後由 luck_8 於 2010-8-23 00:17 編輯

回復 579# july1st

1. 沒普通原裝電視內置選台那麼快, 但算可接受.  (睇電視的字幕也很清晰及夠大)
2. 我用舊CRT 顯像管式電視都好清, 影像輸出用色差線(YPbPr)入電視, 音效另接音效線. "共5條線"  (如果用普通單一條視頻線睇高清台會沒咁好, 色及線條沒那麼實.)
3. 錄影格式不太好, 會自動分段2G一個file.  用回此機播放沒問題, 但用電腦播會麻煩些.
4. 電子節目指南間中接不上, 有時會亂時間而顯示不正確節目表.  但等下一時間節目播出時會重編.
5. 如果想用此機睇其它影片, 支援 H.264, DivX, MKV, AVI.... 等等; 不過部機好似唔係幾夠力或是Firmware寫得不太好, 播太大影片格式會出現問題, 而外掛字幕也有時出不到, 或有不夾時間軸.  一般720P (1280x720)沒問題.  (如果是用外掛字幕, 就算選最大字型輸出也會覺得太細小, 而字身線條很差.)
6. 錄影可直挿 SD Card, Micro SD Card (加Adapter) 或 USB 手指 或 Portable Harddisk.  (Portable Harddisk唔便另接電源, 部機夠力推.)  .... 我用8G 及 16G SD Card貪方便.  如"天才衝衝衝"這類2小時節目便用3.55G.
7. 我沒開冷氣, 這麼熱放廳長開都沒問題, 我晚上也不關機... 因為懶. (24小時開機)

** 如果主要淨用來睇電視, 一定推薦.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

聽日仲有冇?
RoY2 發表於 2010-8-22 22:14




限量100部,唔知仲有無

TOP

限量100部,唔知仲有無
allen2007 發表於 2010-8-23 00:49



    灣仔電腦城有冇?

TOP

想問下ching, 如錄緊高清條channel, 但佢又係可以係節目表到轉去普通台既channel. 錄緊既野會停左. 有冇ching 有呢d 情況? 可否set 到lock 住唔俾轉去另一channel 既台而影響錄影? 謝謝.

TOP

想問下ching, 如錄緊高清條channel, 但佢又係可以係節目表到轉去普通台既channel. 錄緊既野會停左. 有冇chi ...
sorry 發表於 2010-8-23 15:24


ng tak ar!

TOP

今日正do買左$399。
大致上幾滿意

TOP

回復 553# hkhkhk888


    我琴日都買左部~ACL
MPSTB-1

比我部SONY 機頂盒好似無禁SHRAP , 但都OK~
鬼叫我部SONY機頂盒無USB 錄影呢~~

不過~
部ACL 係唔係唔支持 "互動資訊" ??
控制器上面有4個有色鍵 (SONY都有)
不過~開唔到TVB 個 "互動資訊"

TOP