想問下舊果d電視用唔用到嫁??4:3,厚 果d..
231658 發表於 2010-8-21 22:13


可以set番4:3輸出就得.

TOP

可以set番4:3輸出就得.
allen2007 發表於 2010-8-21 22:33


知唔知e家去邊到買最抵呀@@??
深水埗附近@@

另外我上price hk果網見到經佢個網買就平50蚊...咁449算平嗎??

TOP

知唔知e家去邊到買最抵呀@@??
深水埗附近@@

另外我上price hk果網見到經佢個網買就平50蚊...咁449算平嗎 ...
231658 發表於 2010-8-22 11:28


正DO唔知仲有無貨,賣$399

TOP

本帖最後由 luck_8 於 2010-8-22 14:32 編輯

此PRIMA pm-698 用的 .ts file 比較麻煩, 很多codec也播不到... 我試過十幾種都唔得, 不夾的會出現不同問題... 沒畫面只有audio / 黑畫面 / 快格 / hang死player / 睇完 0001.ts 後又睇唔到 0002.ts 的接續檔 等等.
但最後選用Ulead的Splitter可解決.  (我的codec好像是跟此程式 "Ulead DVD 錄錄燒 4.0 Suite" 安裝在電腦內.), 你自己上網找找.

我用Kmplayer 綠色版加 ... Ulead MPEG Splitter.
在Kmplayer Options > Preference 內 .... Filter Control > Source Filter 內不要選用 The Rest [MPEG-TS],  而要你自己加裝 Ulead MPEG Filter.

Filter Control > Splitter Filter 內選 "External Decoder/Splitter Search" 加入你本身的 Ulead MPEG Splitter後, 在 [MPEG-2 TS] 內選用你已加入的 *Ulead MPEG Splitter 的 Splitter 便可播放.

希望以上幫到一些人.

TOP

本帖最後由 luck_8 於 2010-8-22 14:44 編輯

回復 569# 231658

可以, 舊款電視 [不是LCD款] 只要在 Prima 的設定內選用 576P 輸出便可.

Remote按 "黃色" 制, 便會Cycle式跳選用不同輸出視頻.   ( 576P , 720P , 1080i , 1080P )

TOP

請問可唔可以HDMI 出MON,再用RCA出聲呢?

TOP

此PRIMA pm-698 用的 .ts file 比較麻煩, 很多codec也播不到... 我試過十幾種都唔得, 不夾的會出現不同問題 ...
luck_8 發表於 2010-8-22 14:18



    用暴風影音2010未得囉,kmplayer都得!

TOP

回復  231658

可以, 舊款電視 [不是LCD款] 只要在 Prima 的設定內選用 576P 輸出便可.

Remote按 "黃色"  ...
luck_8 發表於 2010-8-22 14:25


正DO唔知仲有無貨,賣$399
allen2007 發表於 2010-8-22 11:58


唔該晒兩位@@
我搵日去搵下e部野@@

TOP

呢部機好唔好用啊?

TOP

正DO唔知仲有無貨,賣$399
allen2007 發表於 2010-8-22 11:58



    得正do先賣$399?

TOP