今日都係把刀度$399買左,一個字:抵用
firmware都係jun 8的.
不過有個問題:用hdmi出果陣紅白analog sound out係咪冇野出?
我hdmi轉dvi入mon,插番佢個紅白audio out入mon個line in冇料到的,又唔見佢有野set

TOP

E,係喎,無得D/L既
我放左係XUN6度,有需要既自己D/L
allen2007 發表於 2010-8-2 04:07 PM

見到有8/6既fw,但官網無得dl,師兄你有無辦法弄到手?
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 97&pid=23438325

TOP

見到有8/6既fw,但官網無得dl,師兄你有無辦法弄到手?
ccck2004 發表於 2010-8-19 14:16


比人小鑊金,力華有都唔放出黎啦:funk:
http://digital.discuss.com.hk/vi ... &extra=page%3D5

TOP

比人小鑊金,力華有都唔放出黎啦
allen2007 發表於 2010-8-19 05:06 PM

即係以後都唔洗UPDATE!? :funk:

TOP

即係以後都唔洗UPDATE!?
ccck2004 發表於 2010-8-19 23:31


咁多奇人,可能要上佢度UP都唔奇架
話哂都比你地UP左幾次,都應該夠皮

TOP

想問下錄左d .ts檔,係電腦用乜軟件播可以出到佢d字幕?

TOP

我用24"phillips出唔到1080p,用1080i仲會閃閃下...
個芒顯示要我用1920x1080p@60Hz至有最好效果...
不過都唔知點教至得...最多得1920x1080i@50Hz

TOP

我今日放工都打算去正刀買隻prima, 吾知會吾會好迫?

TOP

想問下舊果d電視用唔用到嫁??4:3,厚 果d..

TOP

本帖最後由 allen2007 於 2010-8-21 22:31 編輯
我今日放工都打算去正刀買隻prima, 吾知會吾會好迫?
Vincent2006 發表於 2010-8-21 09:09


今日都幾多人,行都行郁:curse:
不過限量100隻,唔知仲有無

TOP