oystercake 當前離線
進階會員
TOP
ifranky 當前離線
中級會員
必思 當前離線
特級會員
我有加放大器(old analog one $70),,, 一切ok,,, 請問SDHC card 可以用??? 16G SDHC????: ... Xapple 發表於 2010-7-6 14:46
midnight 當前離線
回復 oystercake 佢出既係YPbPr 比較既電視係用YCbCr 所以只好用video出 ifranky 發表於 2010-7-8 21:04
Xapple 當前離線
kenneth1689 當前離線
回復 kenneth1689 請問有無鑽石山 the Best 電話呢? Thanks!~ sonycliepda 發表於 2010-7-8 15:02
40D 當前離線
chuenboy 當前離線
初級會員
重開被隱藏大陸高清睇波台版本firmware ian2910 發表於 2010-6-27 08:27
OIC YPbPr =/=YCbCr 變紅,,LCDTV,,要選component,,, remote ,,,選y/c Xapple 發表於 2010-7-8 22:36