上面個 table 寫 S905D 10/100/1000 RGMII
10/100M MAC+PHY
而呢個table寫 100M
咁即係 100M 定 1000M ??: ...
katana 發表於 2020-6-11 11:55


其實係睇間盒廠點配,多數2GB RAM 既係100M lan,4GB RAM既係1000M

TOP

其實係睇間盒廠點配,多數2GB RAM 既係100M lan,4GB RAM既係1000M
kimyiu1029 發表於 2020-6-11 14:20

基本上係咁

所謂標/高配版

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)

TOP

本帖最後由 Tom_jerry 於 2020-6-11 22:52 編輯
一個頻譜既頻寬一般最多得24mb到

24*3都係72mb

100mb夠用有餘

更何況印象中得開電視先食盡頻寬

其他 ...
kofz 發表於 2020-6-10 21:13

矛24咁多 16.7


Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(c04e5).jpg

TOP

矛24咁多  16.7
Tom_jerry 發表於 2020-6-11 22:50

香港免費台嚟講已經最高

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)

TOP

多謝指教
原來可以咁錄法
但我都係覺得用 100Base-T 同時錄3個即目有可能會頂唔順 ...
katana 發表於 2020-6-10 21:04





n1确认是千兆有线网卡

TOP

昨日上淘寶買咗 A95x max
雖然 N1 好抵
但係我好想要粒快啲 o既U 同 USB3
我部機唔係剩係用呢錄電視仲有好多嘢做

我上CoreELEC website問下有無內置 USB 2.5Gbps NIC driver
CoreELEC team 好快就答無
不過話即時放 RTL8152 driver 落 Nighty build 度俾我試
因為 RTL8152 同 RTL8156 driver 共用
估計我等緊送貨既綠聯 CM275 2.5Gbps USB NIC 應該都啱用
如果得既話有 2.5Gbps 抄 .ts 過PC慳好多時間

TOP