midnight 當前離線
中級會員
TOP
ccck2004 當前離線
進階會員
各位,我都買左呢部,暫時都一切正常 但有時候亞洲高清/中天亞洲等台會出格仔,再差D會直情無訊號 請問點樣解 ... midnight 發表於 2010-7-5 01:10 AM
可能係訊號唔夠強,似天線問題多 ccck2004 發表於 2010-7-5 10:34
要買一個放大器? 還是有其他建議? midnight 發表於 2010-7-5 05:08 PM
Xapple 當前離線
janjan 當前離線
stockmike 當前在線
我早兩日買左,都有呢個問題,仲以為係我部機有問題,原來師兄你果部都有... ... ccck2004 發表於 2010-7-4 22:32
我都有 stockmike 發表於 2010-7-6 06:30 PM