各位,我都買左呢部,暫時都一切正常
但有時候亞洲高清/中天亞洲等台會出格仔,再差D會直情無訊號
請問點樣解決?

TOP

各位,我都買左呢部,暫時都一切正常
但有時候亞洲高清/中天亞洲等台會出格仔,再差D會直情無訊號
請問點樣解 ...
midnight 發表於 2010-7-5 01:10 AM

可能係訊號唔夠強,似天線問題多

TOP

可能係訊號唔夠強,似天線問題多
ccck2004 發表於 2010-7-5 10:34



要買一個放大器?
還是有其他建議?

TOP

要買一個放大器?
還是有其他建議?
midnight 發表於 2010-7-5 05:08 PM

我都唔係識好多,要等其他高手解答你

TOP

我有加放大器(old analog one $70),,,
一切ok,,,
請問SDHC  card  可以用???
16G  SDHC????

TOP

請問師兄睇vob file既電影點樣可以睇到字幕呢?!
我就咁copy個vob file去usb手指果度去play,冇左字幕~

TOP

我早兩日買左,都有呢個問題,仲以為係我部機有問題,原來師兄你果部都有... ...
ccck2004 發表於 2010-7-4 22:32

我都有

TOP

我都有
stockmike 發表於 2010-7-6 06:30 PM

你果部係咩電視?出事既似乎都係HD READY型TV/LCD MON

TOP

本帖最後由 midnight 於 2010-7-8 10:39 編輯

咁多位,有無人用到色差輸出去電視呀?
呢個功能是咪假架...

另外,點解錄左之後既TS檔係電腦既KMPLAYER睇會出現一間間 ?

TOP

我用vlc  睇,,,ok 。。。

TOP