請問e部係咪都可以收到cctv-HD (假設其他因素如地理環境、天線符合要求)?
thanks!!!

TOP

TOP

尋日買都部, 今次正刀有HDMI線買同平咗十幾雞, 同呢度大部份既人講既價差唔多, 好大機會係之前個幾日個sales拾下拾下

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

請問"節拍"是那一間商店? 謝謝

TOP

唔該我想問一問...
呢部機收唔收到562 MHZ 單載波?

TOP

我一個月前左右買左個acl同款. 同大家分享一下. 我原來個firmware係2010-04-28.

我見佢播電影果陣出唔到dts的聲音. 又見其他人話acl夠薑收你$80去更新firmware, 仲要羅去佢個服務中心添....咁就把心一橫, 羅左prima 698個2010-05-10號firmware去更新.

順手講埋, 因為好似好多師兄都唔知去邊搵firmware

http://powerchinese.com.hk/service/download

結果:

1. 高清電視方面: 一如以往, 冇分別.
2. 睇video: dts一樣係冇聲. 不過, 唔係冇改進. 字幕有白色 (算係似番o的樣), 同埋之前試過某套電影的srt字幕播緊果陣時出到時出唔到, update完之後就一o的問題都冇.
3. 最大單o既就係, 家下開機果陣大大隻prima logo, o個5個月保養順手消滅左.

順便向各位師兄打聽下, 有冇人有acl原來o既firmware, 邊個版本都冇所謂? 最少響呢5個月內有乜東瓜豆腐都可以回復原狀, 羅番去acl整. Thank you.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我一個月前左右買左個acl同款. 同大家分享一下. 我原來個firmware係2010-04-28.

我見佢播電影果陣出唔到dt ...
fourwed 發表於 2010-6-19 18:06


C hing 我試過DL之後USB升級,但不成功(沒有升到),請問有咩要留意

TOP

我一個月前左右買左個acl同款. 同大家分享一下. 我原來個firmware係2010-04-28.

我見佢播電影果陣出唔到dt ...
fourwed 發表於 2010-6-19 18:06



人地粒IC自祇能出AC3,點會出到DTS,你米鬼發春秋大夢啦up date都幾多回都系這樣!

TOP