今日用hkd468在荃灣愉景best買,都係3月個firmware...唔知4月個firmware邊度有得download? ...
thirdleg 發表於 2010-6-10 23:08



可能你要email煩下個代理佢先會sd比你

TOP

本帖最後由 ccck2004 於 2010-6-11 18:00 編輯

請問有朋友可以分享最新既firmware嗎? (28/4最新?)

代友問

TOP

另外我想問,我住私人大廈,如果大廈無upgrade公共天線,有幾大機會可以收到高清? (元朗區)

TOP

anybody help?

TOP

回復 1# oscar1128


    高清翡翠台有狗牙情況 -  就唔係咁好

TOP

我想問我住私人大廈有upgrade公共天線....用高清手指但收吾到高清????可以點????

TOP

另外我想問,我住私人大廈,如果大廈無upgrade公共天線,有幾大機會可以收到高清? (元朗區) ...
ccck2004 發表於 2010-6-11 18:02



你要查下你係咪接收緊青山發射站
青山模擬四台頻率:E34-翡翠台、E38-明珠台、E42-本港台、E44-國際台

TOP

有個問題比較奇怪, 我發現用部698錄影, 錄出o黎o既file容量顯示有問題:
即係明明半個鐘大約要3GB, 我試過用 ...
eva0083hk 發表於 2010-6-10 23:46


我都有你同樣o既問題,佢個容量題示未見過佢超過8000MB(係電腦睇已經2xGB)

仲有一個問題就係長時間錄影後,後期的錄影部分播唔返(但用電視睇係呢段時間係有畫面,好少爆格),試過用TSPE,ProjectX,VideoReDo黎開都出現錯誤,用KMplayer(已選擇正確codec),VLCplayer都播唔到

TOP

我都有你同樣o既問題,佢個容量題示未見過佢超過8000MB(係電腦睇已經2xGB)

仲有一個問題就係長時間錄影 ...
pp3089 發表於 2010-6-14 02:52 PM

UPDATE新fd試吓
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1

TOP

你要查下你係咪接收緊青山發射站
青山模擬四台頻率:E34-翡翠台、E38-明珠台、E42-本港台、E44-國際台 ...
HT8280 發表於 2010-6-14 12:19 PM

去廣管局度check顯示我座大廈無覆蓋,但大廈有人話睇到,不過J2果d驚收唔到...

TOP