本帖最後由 eva0083hk 於 2010-5-25 22:29 編輯

新機試用, 接收好穩定, 無特別問題, 畫質已經比預期好, 咁o既價錢絕對收貨!
插張2G SD試錄影, 預錄都無難度, 成功, good!

但唯一問題係, 錄出o黎係ts格式影片, o係電腦度用media player classic播就有聲無畫, 用windows media player就有畫無聲, 可以點解決?

General
ID                               : 1
Complete name                    : H:\PVRRECORD\2010-0525-2224-高清翡翠台-談情說案 .pvr\data0001.ts
Format                           : BDAV
Format/Info                      : Blu-ray Video
File size                        : 104 MiB
Duration                         : 1mn 5s
Overall bit rate                 : 13.2 Mbps

Video
ID                               : 851 (0x353)
Menu ID                          : 85 (0x55)
Format                           : AVC
Format/Info                      : Advanced Video Codec
Format profile                   : High@L4.0
Format settings, CABAC           : Yes
Format settings, ReFrames        : 4 frames
Format_Settings_GOP              : M=1, N=24
Duration                         : 1mn 5s
Bit rate                         : 12.1 Mbps
Width                            : 1 920 pixels
Height                           : 1 080 pixels
Display aspect ratio             : 16:9
Frame rate                       : 25.000 fps
Resolution                       : 8 bits
Colorimetry                      : 4:2:0
Scan type                        : Interlaced
Scan order                       : Top Field First
Bits/(Pixel*Frame)               : 0.234
Stream size                      : 95.1 MiB (91%)
Color primaries                  : BT.709-5, BT.1361, IEC 61966-2-4, SMPTE RP177
Transfer characteristics         : BT.709-5, BT.1361
Matrix coefficients              : BT.709-5, BT.1361, IEC 61966-2-4 709, SMPTE RP177

Audio #1
ID                               : 852 (0x354)
Menu ID                          : 85 (0x55)
Format                           : AC-3
Format/Info                      : Audio Coding 3
Format_Settings_ModeExtension    : CM (complete main)
Duration                         : 1mn 5s
Bit rate mode                    : Constant
Bit rate                         : 192 Kbps
Channel(s)                       : 2 channels
Channel positions                : Front: L R
Sampling rate                    : 48.0 KHz
Video delay                      : -938ms
Stream size                      : 1.50 MiB (1%)

Audio #2
ID                               : 853 (0x355)
Menu ID                          : 85 (0x55)
Format                           : AC-3
Format/Info                      : Audio Coding 3
Format_Settings_ModeExtension    : CM (complete main)
Duration                         : 1mn 5s
Bit rate mode                    : Constant
Bit rate                         : 384 Kbps
Channel(s)                       : 6 channels
Channel positions                : Front: L C R, Side: L R, LFE
Sampling rate                    : 48.0 KHz
Video delay                      : -936ms
Stream size                      : 3.01 MiB (3%)

Text #1
ID                               : 855 (0x357)
Menu ID                          : 85 (0x55)
Format                           : DVB Subtitles
Language                         : Chinese

Text #2
ID                               : 856 (0x358)
Menu ID                          : 85 (0x55)
Format                           : DVB Subtitles
Language                         : chs / English

Menu
ID                               : 850 (0x352)
Menu ID                          : 85 (0x55)
Duration                         : 1mn 5s
List                             : 851 (0x353) (AVC) / 852 (0x354) (AC-3) / 853 (0x355) (AC-3) / 855 (0x357) (DVB Subtitles, Chinese) / 856 (0x358) (DVB Subtitles, chs / English)
Language                         :  /  /  / Chinese / chs / English

TOP

Buffalo 2.5" mini station Lite 320GB用唔用到呀?

TOP

請問各位,錄影時個檔案想用節目名,但佢只出到日期同電視台名!應該點攪?
已經up左最新fw,試過用epg,每 ...
int 發表於 2010-5-24 10:12

我用 default setting 即時錄影
Snap2.jpg

TOP

發覺唔係次次錄影無名.星期6試預錄兩個節目,一個有,一個無
仲有好似standby mode係唔會幫你開機錄影

TOP

我個698隻火牛瓜左, 用左唔夠一個月
有冇CHing隻牛都有問題??

TOP

本帖最後由 細RAM 於 2010-6-3 23:44 編輯

為迎接世界杯...............果4場免費波,
做左幾日research, 放工買左呢部(主要係睇到呢篇文), $469 比錢冇試機, 盒都冇開就走人........
返到屋企插av線天線火牛, 開機自動搜台, 100% 11個台搵晒, GOOD!!!
人生第一部機頂盒, 仲未慣轉台要等陣, 不過幾舊水用落部29寸牛龜度, 真係收晒貨, 唔知轉用色差線會唔會仲好D呢?
用手指UPGRADE左最新FIRMWARE (唔覺得有分別)
用同一隻手指試睇AVI格式電影, 有少少聲畫不同步.....
未試錄影, 因為十幾年冇用過錄影機, 亦冇需要呢個FUNCTION.,聽日試下先...
機身又細又唔熱, 感覺良好,
最USER FRIENDLY係可以SET返四個基本台做1,2,3,4.....方便家中兩老

呢個價錢, 有齊機頂盒+MEDIA PLAYER+錄影, 真係冇投訴!!!

TOP

為迎接世界杯...............果4場免費波,
做左幾日research, 放工買左呢部(主要係睇到呢篇文), $469 比錢 ...
細RAM 發表於 2010-6-3 23:43

最USER FRIENDLY係可以SET返四個基本台做1,2,3,4.....方便家中兩老

依類功能對老人家幾有用

TOP

宜家用緊隻2.5"HDD(80GB, NTFS), 預錄完全無問題, standby mode會自動開機錄, GOOD!
但有個問題想問下大家, 我發覺錄出o黎o既片, 放落電腦會睇到每2GB分成一個file, 例如30分鐘左右o既節目, 錄出o黎係2.9GB, 其實係一個2GB file, 同一個900MB file.
最弊宜家電腦睇個2GB file就無問題, 但剩低個900MB file就有聲無畫, 好奇怪! 問題係:
1. 錄出o黎可唔可以一個file過, 唔分開?
2. 點解一個睇到, 一個睇唔到?
THX!

TOP

尋日買(淨機$469), 收貨
頭先試左條XviD編碼嘅AVI, 播倒

外掛字幕方面
sub+idx出唔倒
srt冇問題, 只係嫌字太細&顏色太難睇

另外有個問題想問用緊呢部機嘅師兄:
用ntfs嘅hdd錄出黎嘅file會唔會自己割做幾part

TOP

。。。。。。好呀!等我試試

TOP