咁點解青山要調弱訊號呢?
1個閒人 發表於 2018-12-28 19:08

1. OFCA文件上的功率係實際出街的ERP,不是上限,廣播機構不可以擅自調高或調低,因為調高可能產生干擾,調低會影響香港境內覆蓋

2. 青山發射站數碼老四台ch 43最初由模擬台的舊天線發射,幾年前轉換至現時的數碼天線發射,令radiating pattern曾經改變過

3. 坪洲同金山的AM輪出功率在1989年12月頻道執位前後從未變過,只是以前聽開坪洲AM864/AM675商業一、二台的中文聽眾,在執位後用AM收音機只能選擇僅留在AM的金山AM783/AM621香港電台第五、七台,而金山AM訊號在屯門元朗一向收得差,令只聽廣東話台的聽衆產生錯覺以為整體AM接收差咗

TOP

1. OFCA文件上的功率係實際出街的ERP,不是上限,廣播機構不可以擅自調高或調低,因為調高可能產生干擾, ...
how_do_i_know_a 發表於 2018-12-28 22:41



    呢D官方解釋,就好似水務署的撿驗食水喉的報告,
未被揭開真相前,點都會不願正視水喉含鉛問題一樣

TOP

回覆 32# 1個閒人
你信唔信同我無關,呢D亦唔係乜嘢官方解釋,我寫出來係想避免其他人聽你_噏信以為真

TOP

回覆  1個閒人
你信唔信同我無關,呢D亦唔係乜嘢官方解釋,我寫出來係想避免其他人聽你_噏信以為真 ...
how_do_i_know_a 發表於 2018-12-29 00:28



    我只知實際環境,正如你在POST31#所講,屯門元朗一向收得差,但人口已經超過100萬,89年至今也快三十年了,為何政府多年都唔肯改善?
簡單解釋,就係怕訊號太強,進入大陸範圍囉

TOP

1. OFCA文件上的功率係實際出街的ERP,不是上限,廣播機構不可以擅自調高或調低,因為調高可能產生干擾, ...
how_do_i_know_a 發表於 2018-12-28 22:41

剛開播時,青山Ch43嘅功率係100W, Ch35 同 Ch37 就係320W。後期先統一為320W

via HKEPC Reader for Android

TOP

我只知實際環境,正如你在POST31#所講,屯門元朗一向收得差,但人口已經超過100萬,89年至今也快三十年 ...
1個閒人 發表於 2018-12-29 02:04

屯門元朗 FM106.8 第五台
屯門北 FM100.9 普通話台
天水圍 FM92.3 第五台,FM103.3 普通話台,FM107.8 第三台

via HKEPC Reader for Android

TOP

我只睇實證,八十年代起,AM嘅功率都冇變過




via HKEPC Reader for Android
hknewa 發表於 2018-12-28 07:13

睇番張舊相,其實最懷念當年BFBS
當年係屯門,FM收得最好就係BFBS  FM99.5 有5kW
89年後就冇咗,掃管笏軍營有FM104.8, 但就好弱,屯門市中心都收唔到
唯一可以收到嘅係AM1251石崗嘅BFBS

via HKEPC Reader for Android

TOP

剛開播時,青山Ch43嘅功率係100W, Ch35 同 Ch37 就係320W。後期先統一為320W

via HKEPC Reader for Andr ...
hknewa 發表於 2018-12-29 18:53

原因係Ch43夾在在同站的模擬Ch42同Ch44中間,起初估計Ch43在大廈天線系統處理完後會鄰頻干擾到Ch42同Ch44,因此功率被限制在模擬-10dB,後來証實-5dB亦安全,所以提升至320W

希望有D人唔好又扯埋來講話因為怕訊號入大陸所以調低功率

TOP

我只知實際環境,正如你在POST31#所講,屯門元朗一向收得差,但人口已經超過100萬,89年至今也快三十年 ...
1個閒人 發表於 2018-12-29 02:04

如果真係怕入大陸,九龍坑山DTMB就唔會開到1kW同慈雲山睇齊

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP