從來resolution同bitrate就冇直接關係…即係4m可以行720, 亦可以好似tvb咁行1080

3, 4m又係1080, 10m ...
C-Leung 發表於 2015-11-23 17:26


    世界首創,4K-VCD

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

咁你有無考慮過點解依個台係 6.5 依個數字?
而有趣地 332 同 333 咁多年係 SD?

都係果句,now 用緊套  ...
dennis10 發表於 2015-11-22 03:19 PM



咁多年仲係SD唔係呢個層面問題啦
製作方面一大堆器材

TOP

回覆  kkwong7878


全部只是8-BIT色深, 未到戲肉.
polarhei 發表於 2015-11-20 10:38 AM



Delivery格式主流都係8bit多

TOP

咁多年仲係SD唔係呢個層面問題啦
製作方面一大堆器材
一大無謂一 發表於 2015-11-24 07:24


上 HD 就要換器材,邊有咁快,加上 Server 根本唔夠。

家陣 637 都仲未行到 HD,但 631 播桌球本身係出到 HD,你就知咩事。

TOP

本帖最後由 wklie 於 2015-11-26 16:02 編輯

I've seen Netflix 4K @ 15.6Mbps.  Looks very good.  

Coming to HK.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Now个HD好清喎

TOP

回覆 38# rayanchan80

行ADSL 睇高清
有時覺得 youtube 仲清過佢

TOP

回覆  rayanchan80

行ADSL 睇高清
有時覺得 youtube 仲清過佢
o_my_god 發表於 2015-12-1 12:48



    覺得好清gei應該冇睇過youtube gei HD
   cable表示

TOP