原帖由 wcnnick 於 2008-10-26 23:48 發表
新手問題:
其實高清廣播同h264/AVC等的codec有乜關係?  咁即係高清廣播本身係用呢D codec編碼?


因為HD Jade / ATV HD 台  係用H.264播既
有張HD display玩硬解可以順暢咁睇高清廣播.

唔係有張咭就得,SETTING好重要

TOP

點解Yukchi兄用咁多部spec幾乎同我部一樣既機播HD Jade咁低CPU resource,但我用HD3450播HD Jade用差唔keep住100% CPU resource既?

TOP

原帖由 ntony 於 2008-10-27 13:46 發表
但我用HD3450播HD Jade用差唔keep住100% CPU resource既?


你未開硬解

TOP

原帖由 Yukchi 於 2008-10-27 17:03 發表


你未開硬解

點解我依照你既方法去做都唔work?
我一樣買你張ATI Radeon HD2600 Series AGP Display Card,開硬解都會hand機及爆格?

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1

TOP

原帖由 榮仔強 於 2008-10-27 21:25 發表

點解我依照你既方法去做都唔work?
我一樣買你張ATI Radeon HD2600 Series AGP Display Card,開硬解都會hand機及爆格?

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1

硬解不能有冇行 ATI HD Registry Tweaks啊 & 你用緊咩driver啊
好明顯你係冇睇我d文

TOP

原帖由 Yukchi 於 2008-10-27 21:31 發表

硬解不能有冇行 ATI HD Registry Tweaks啊 & 你用緊咩driver啊
好明顯你係冇睇我d文


1. 唔該版主加做精華啦!
Sorry, 我都pa 哂文但領悟力有限,
p4 2.4 2Gram, ATI 3650 512mb  crystal 8.8 tweak0.15,
硬完都係cpu100%, 但畫面順, ok la. 遲 D 再 研究

TOP

其實買張agp card睇高清都要$600-$700, 不如換腦重好.
cpu $500 + mb $500 + ram $200 = $1200

TOP

原帖由 leol 於 2008-10-28 12:52 發表
其實買張agp card睇高清都要$600-$700, 不如換腦重好.
cpu $500 + mb $500 + ram $200 = $1200

你要咁講不如話直接機頂盒仲好

TOP

原帖由 jingome 於 2008-10-28 11:57 發表


1. 唔該版主加做精華啦!
Sorry, 我都pa 哂文但領悟力有限,
p4 2.4 2Gram, ATI 3650 512mb  crystal 8.8 tweak0.15,
硬完都係cpu100%, 但畫面順, ok la. 遲 D 再 研究

RUN完 tweak0.15 要重新開機 而且要正確安裝
你係用咩黎睇

TOP

原帖由 Yukchi 於 2008-10-28 15:27 發表

RUN完 tweak0.15 要重新開機 而且要正確安裝
你係用咩黎睇


pdvd 8

TOP