Yukchi 當前離線
♥ 薇安 =)
進階會員
原帖由 wcnnick 於 2008-10-26 23:48 發表 新手問題: 其實高清廣播同h264/AVC等的codec有乜關係? 咁即係高清廣播本身係用呢D codec編碼?
有張HD display玩硬解可以順暢咁睇高清廣播.
TOP
ntony 當前離線
原帖由 ntony 於 2008-10-27 13:46 發表 但我用HD3450播HD Jade用差唔keep住100% CPU resource既?
榮仔強 當前離線
中級會員
原帖由 Yukchi 於 2008-10-27 17:03 發表 你未開硬解
原帖由 榮仔強 於 2008-10-27 21:25 發表 點解我依照你既方法去做都唔work? 我一樣買你張ATI Radeon HD2600 Series AGP Display Card,開硬解都會hand機及爆格? http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
jingome 當前離線
Single
原帖由 Yukchi 於 2008-10-27 21:31 發表 硬解不能有冇行 ATI HD Registry Tweaks啊 & 你用緊咩driver啊 好明顯你係冇睇我d文
leol 當前離線
原帖由 leol 於 2008-10-28 12:52 發表 其實買張agp card睇高清都要$600-$700, 不如換腦重好. cpu $500 + mb $500 + ram $200 = $1200
原帖由 jingome 於 2008-10-28 11:57 發表 1. 唔該版主加做精華啦! Sorry, 我都pa 哂文但領悟力有限, p4 2.4 2Gram, ATI 3650 512mb crystal 8.8 tweak0.15, 硬完都係cpu100%, 但畫面順, ok la. 遲 D 再 研究
原帖由 Yukchi 於 2008-10-28 15:27 發表 RUN完 tweak0.15 要重新開機 而且要正確安裝 你係用咩黎睇