無相王 當前在線
進階會員
remote 有個 Y/Video 掣轉,default 係 av,要手動轉色差,無轉就好似你咁畫面紅色 ... 隨緣 發表於 2010-5-21 20:09
TOP
STRANGER 當前離線
請問邊度買$399?
隨緣 當前離線
噤完,無畫面.插黃線去AV線,有畫面.... 無相王 發表於 2010-5-21 20:40
你試下入 setup Video 選項 set 翻色差,關機再開一次 隨緣 發表於 2010-5-21 21:09
邊度?搵唔到,我係買ACL... 無相王 發表於 2010-5-21 21:17
唔好意思,我記錯另一部 DVD Player,忘記佢吧 或者你試下按黃色掣改解像度輸出睇下有冇畫面出 ... 隨緣 發表於 2010-5-21 21:20
OH,THX,但變左噤 無相王 發表於 2010-5-21 21:37
試過TV CARD同CRT電視都係噤.改 resolution除左576P(?)錯畫面,其他resolution都無畫面 無相王 發表於 2010-5-21 22:06