remote 有個 Y/Video 掣轉,default 係 av,要手動轉色差,無轉就好似你咁畫面紅色 ...
隨緣 發表於 2010-5-21 20:09



    噤完,無畫面.插黃線去AV線,有畫面....

TOP

請問邊度買$399?

ACL專門店

TOP

噤完,無畫面.插黃線去AV線,有畫面....
無相王 發表於 2010-5-21 20:40

你試下入 setup Video 選項 set 翻色差,關機再開一次

TOP

你試下入 setup Video 選項 set 翻色差,關機再開一次
隨緣 發表於 2010-5-21 21:09



邊度?搵唔到,我係買ACL...

TOP

本帖最後由 隨緣 於 2010-5-21 21:27 編輯
邊度?搵唔到,我係買ACL...
無相王 發表於 2010-5-21 21:17

唔好意思,我記錯另一部 DVD Player,忘記佢吧

或者你試下按黃色掣改解像度輸出睇下有冇畫面出

我之前都試過色差無畫面,關機重開就正常出到畫面

TOP

唔好意思,我記錯另一部 DVD Player,忘記佢吧  

或者你試下按黃色掣改解像度輸出睇下有冇畫面出

...
隨緣 發表於 2010-5-21 21:20
未命名.jpg OH,THX,但變左噤

TOP

OH,THX,但變左噤
無相王 發表於 2010-5-21 21:37

黃色掣改 resolution / 關機重開得唔得 ?

TOP

試過TV CARD同CRT電視都係噤.改 resolution除左576P(?)錯畫面,其他resolution都無畫面

TOP

試過TV CARD同CRT電視都係噤.改 resolution除左576P(?)錯畫面,其他resolution都無畫面
無相王 發表於 2010-5-21 22:06

IC

我試過一部 CRT電視 一部 LCDTV,同埋 TV Box to PC Mon,係 CRT 電視出色差有問題,其餘兩種就有畫面

TOP

即係無得攪?唉

TOP