kofz 當前離線
特級會員
呢段頻應該會用黎做5G,部份做電視廣播 暫時香港的 5G 網絡,將由 26GHz-28GHz、3.5GHz 及 700M 頻段組 ... m92fshing 發表於 2018-12-25 10:15
TOP
m92fshing 當前離線
進階會員
批比有線? kofz 發表於 2018-12-27 09:14
peter_chan 當前離線
1個閒人 當前離線
AM 功率冇細到,只係八十年代中國少電台,又少高樓大廈,所以收得到 元朗屯門就一直係港台AM盲點 via H ... hknewa 發表於 2018-12-27 07:35
CSR103 當前離線
中級會員
有線有心就已經申請左大氣電波啦﹐話晒前ATV獨佔的一條頻道﹐到現時都係閒置的。 當時Viu 選用ATV/ ... peter_chan 發表於 2018-12-27 12:25
NeTZoO 當前離線
大氣電波嘅廣播頻譜唔需要俾錢嘅,但牌照費就一定要俾 CSR103 發表於 2018-12-27 13:52
hknewa 當前離線
我可以肯定AM廣播,係FM全港廣播之日,元朗的AM變到好弱,好很難收 1個閒人 發表於 2018-12-27 13:11
我只睇實證,八十年代起,AM嘅功率都冇變過 via HKEPC Reader for Android hknewa 發表於 2018-12-28 07:13
那個10/20KW描述,應是最大功率,不是實際輸出的功率...是可以調細的 我又舉例,青山轉播站是32 ... 1個閒人 發表於 2018-12-28 12:51
廣東省裡面同樣用650MHz呢個頻率發射地面數碼電視信號嘅城市有中山、茂名、潮州,而青山發射站嘅功 ... CSR103 發表於 2018-12-28 18:30