呢段頻應該會用黎做5G,部份做電視廣播

暫時香港的 5G 網絡,將由 26GHz-28GHz、3.5GHz 及 700M 頻段組 ...
m92fshing 發表於 2018-12-25 10:15


    批比有線?

TOP

批比有線?
kofz 發表於 2018-12-27 09:14

仲有公司肯燒錢做廣播?

via HKEPC Reader for Android

TOP

批比有線?
kofz 發表於 2018-12-27 09:14



    有線有心就已經申請左大氣電波啦﹐話晒前ATV獨佔的一條頻道﹐到現時都係閒置的。

當時Viu 選用ATV/TVB 共用的一條頻道﹐主因係可以同TVB共用設備﹐成本及日後維修保養成本會低一點(因為可以平分開支)﹐而且所有硬件唔會出現交接問題﹐TVB一直使用﹐所以可以即時提供廣播。

但係有線(免費台)就錯失先機﹐ATV在停播之時就搬走晒廣播設備﹐結果令到77台如果要大氣廣播﹐除了要同政府申請及支付使用費外﹐仲要由零開始重新建站廣播網絡﹐成本高及需時。

除非77台真係計到成本﹐收入可以支持到﹐否則都好難再投資用大氣電波廣播。

TOP

AM 功率冇細到,只係八十年代中國少電台,又少高樓大廈,所以收得到

元朗屯門就一直係港台AM盲點

via H ...
hknewa 發表於 2018-12-27 07:35



    我可以肯定AM廣播,係FM全港廣播之日,元朗的AM變到好弱,好很難收

TOP

有線有心就已經申請左大氣電波啦﹐話晒前ATV獨佔的一條頻道﹐到現時都係閒置的。

當時Viu 選用ATV/ ...
peter_chan 發表於 2018-12-27 12:25



    大氣電波嘅廣播頻譜唔需要俾錢嘅,但牌照費就一定要俾

TOP

大氣電波嘅廣播頻譜唔需要俾錢嘅,但牌照費就一定要俾
CSR103 發表於 2018-12-27 13:52


仲有 保養維修呢D都係數黎

有線本身cover都唔少,更係用番自己條線入屋啦,
仲有畫面最清係佢

TOP

我可以肯定AM廣播,係FM全港廣播之日,元朗的AM變到好弱,好很難收
1個閒人 發表於 2018-12-27 13:11

我只睇實證,八十年代起,AM嘅功率都冇變過




via HKEPC Reader for Android

TOP

我只睇實證,八十年代起,AM嘅功率都冇變過


via HKEPC Reader for Android
hknewa 發表於 2018-12-28 07:13



    那個10/20KW描述,應是最大功率,不是實際輸出的功率...是可以調細的

我又舉例,青山轉播站是320W,在數碼電視試驗初期,元朗的確好容易接收到,
但相隔一週,又變到好弱...我估應該是怕JAM到大陸城市.
但政府仍然是寫320W,冇錯,發射器冇變,但調弱不會寫出來呢

TOP

本帖最後由 CSR103 於 2018-12-28 18:34 編輯
那個10/20KW描述,應是最大功率,不是實際輸出的功率...是可以調細的

我又舉例,青山轉播站是32 ...
1個閒人 發表於 2018-12-28 12:51



    廣東省裡面同樣用650MHz呢個頻率發射地面數碼電視信號嘅城市有中山、茂名、潮州,而青山發射站嘅功率係320W,相信影響唔到幾多嘅

TOP

廣東省裡面同樣用650MHz呢個頻率發射地面數碼電視信號嘅城市有中山、茂名、潮州,而青山發射站嘅功 ...
CSR103 發表於 2018-12-28 18:30



    咁點解青山要調弱訊號呢?

TOP