原帖由 granville 於 2009-12-9 16:54 發表



不過,你張卡是5770!高貴嘢,會晤會與你張顯卡有關係。


千零蚊唔算高貴,而且我覺得係因為PCI-E CARD既關係,USB手指始終係外接,容易同USB連接失效,過熱等等

TOP

DIAMOND有DETECT問題.,

主板用 magic pro GT3
ccc 9.11
XP pro
有試過插係第二條 PCI-e x1 槽

系個window device manager冇顯示MP-ProHDTV Diamond,

想拿去維修, 但試機一定detect 到, 要用幾日才出DETECT問題, 甘即系冇得整 ,保一世都無用啦

TOP

原帖由 wing903 於 2009-12-10 10:15 發表
DIAMOND有DETECT問題.,

主板用 magic pro GT3
ccc 9.11
XP pro
有試過插係第二條 PCI-e x1 槽

系個window device manager冇顯示MP-ProHDTV Diamond,

想拿去維修, 但試機一定detect ...

試試擦乾淨張 card 嘅金腳, update 埋新 driver 再試下.

TOP

原帖由 manling 於 2009-12-8 23:46 發表
我有個朋友連台都收唔到
我就開頭都有問題.
一開個tm見到畫面後跟住就定晒格.
之後重裝個win就好好多..但都有同樣問題.(一兩次)
最後張張卡插係第二條槽就ok晒
乜野事都無
我用緊技+785G-UD3H底版


你的朋友是用Diamond還是Pro, 因Diamond是用PCI-e,除非你個朋友插入PCI-e 16?
如果不是,點轉第二條槽

TOP

原帖由 granville 於 2009-12-10 11:44 發表


你的朋友是用Diamond還是Pro, 因Diamond是用PCI-e,除非你個朋友插入PCI-e 16?
如果不是,點轉第二條槽
係Diamond.
我已叫佢插第二條槽試下
謝謝

TOP

原帖由 wing903 於 2009-12-10 10:15 發表
DIAMOND有DETECT問題.,

主板用 magic pro GT3
ccc 9.11
XP pro
有試過插係第二條 PCI-e x1 槽

系個window device manager冇顯示MP-ProHDTV Diamond,

想拿去維修, 但試機一定detect ...

話時話..尋日我係裝置管理員都搵唔到
跟住試下個(硬體變更掃描)又得喎

TOP

原帖由 wing903 於 2009-12-10 10:15 發表
DIAMOND有DETECT問題.,

主板用 magic pro GT3
ccc 9.11
XP pro
有試過插係第二條 PCI-e x1 槽

系個window device manager冇顯示MP-ProHDTV Diamond,

想拿去維修, 但試機一定detect ...

me too..
msi 785 e65
xp & vista & win7

TOP

想借呢度問下各位一個問題
如果要睇埋收費電視(K寶本身有裝)
應該點去設定??步驟係點??
唔該各位C兄教教路
謝謝

TOP

原帖由 manling 於 2009-12-12 00:21 發表
想借呢度問下各位一個問題
如果要睇埋收費電視(K寶本身有裝)
應該點去設定??步驟係點??
唔該各位C兄教教路
謝謝


收費電視有個box? 有咩輸出?

TOP

原帖由 dickxdv 於 2009-12-12 09:13 發表


收費電視有個box? 有咩輸出?

無乜特別輸出.都係天線.

TOP