cranberry 當前離線
進階會員
原帖由 granville 於 2009-12-9 16:54 發表 不過,你張卡是5770!高貴嘢,會晤會與你張顯卡有關係。
TOP
wing903 當前離線
中級會員
FairladyZ 當前離線
原帖由 wing903 於 2009-12-10 10:15 發表 DIAMOND有DETECT問題., 主板用 magic pro GT3 ccc 9.11 XP pro 有試過插係第二條 PCI-e x1 槽 系個window device manager冇顯示MP-ProHDTV Diamond, 想拿去維修, 但試機一定detect ...
granville 當前離線
原帖由 manling 於 2009-12-8 23:46 發表 我有個朋友連台都收唔到 我就開頭都有問題. 一開個tm見到畫面後跟住就定晒格. 之後重裝個win就好好多..但都有同樣問題.(一兩次) 最後張張卡插係第二條槽就ok晒 乜野事都無 我用緊技+785G-UD3H底版
manling 當前離線
原帖由 granville 於 2009-12-10 11:44 發表 你的朋友是用Diamond還是Pro, 因Diamond是用PCI-e,除非你個朋友插入PCI-e 16? 如果不是,點轉第二條槽
optios40 當前離線
dickxdv 當前離線
由Lenovo S9 升級到 X200LE!
長老會員
原帖由 manling 於 2009-12-12 00:21 發表 想借呢度問下各位一個問題 如果要睇埋收費電視(K寶本身有裝) 應該點去設定??步驟係點?? 唔該各位C兄教教路 謝謝
原帖由 dickxdv 於 2009-12-12 09:13 發表 收費電視有個box? 有咩輸出?