m92fshing 當前離線
進階會員
回覆 m92fshing 我個法團廢到… via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) user123400 發表於 2025-12-6 16:11
TOP
FT907 當前離線
jk1399 當前離線
唔清楚咪去攪清楚,佢清唔清楚自己有冇出糧! 如果佢再唔知就搵法團,公屋就去搵屋邨辦事署 via HKEPC ... m92fshing 發表於 2025-12-6 01:32
如果不是系統問題, 全屋苑收唔到 只係個別單位部收唔到 關管理處/法團/屋邨辦事署乜事 佢地有乜責任要幫 ... jk1399 發表於 2026-2-17 10:42
java2 當前在線
回覆 C_Law 管理處話 唔清楚 via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) user123400 發表於 2025-12-5 22:55
ww9876 當前離線
中級會員
先去買條天線(日本城有)換試試,買最平白色粗線就可以。另如果有多過一部電視,先接一部試。 via HKEPC ... ww9876 發表於 2026-2-17 12:02