本帖最後由 Okt04175 於 2018-12-24 18:25 編輯

回覆 10# toylet
原本就因為電視台嘅音質畫質都好過YouTube所以先趁佢播歌嗰時錄得佢,要4K都係想要4K MV,有啲唱片公司衰到平時只會Upload 480p上YouTube係要去到電視1080i廣播先交出1080p畀電視台轉換。

TOP

幾年前有消息說香港會被規劃。

via HKEPC Reader for Android

TOP

其實有嗰最令人擔心係驚政府口講會同人協調最後拱手相讓晒畀人,真係咁搞嘅話以後香港電視廣播頻寬會少過而 ...
Okt04175 發表於 2018-12-24 09:27



    玩4K廣播嘅時候如果電視台用H.265去編碼嘅話就唔會有交錯格式廣播

TOP

節目 的 質素和吸引力 比 像素 重要

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 13# CSR103
咁樣最好啦,最憎交錯格式整爛晒啲畫面,好多人又唔識用Bob去交錯技巧救返啲爛畫面,成堆人搞到變成25FPS Upload上YouTube衰啲仲會係爛埋畫面,睇見就嬲。

TOP

其實有嗰最令人擔心係驚政府口講會同人協調最後拱手相讓晒畀人,真係咁搞嘅話以後香港電視廣播頻寬會少過而 ...
Okt04175 發表於 2018-12-24 09:27



    放心啵, 香港政府實會拱手相讓比老大 , 話晒支尊港卑
不過吾知會吾會到最後改改佢全部玩行 NETWORK BROADCAST ,
香港連大氣電波使用權都進貢上去~

TOP

放心啵, 香港政府實會拱手相讓比老大 , 話晒支尊港卑
不過吾知會吾會到最後改改佢全部玩行 ...
freefdhk 發表於 2018-12-25 02:22


呢段頻應該會用黎做5G,部份做電視廣播

暫時香港的 5G 網絡,將由 26GHz-28GHz、3.5GHz 及 700M 頻段組成

TOP

放心啵, 香港政府實會拱手相讓比老大 , 話晒支尊港卑
不過吾知會吾會到最後改改佢全部玩行 ...
freefdhk 發表於 2018-12-25 02:22



    都有機會,
我記得小時候的AM廣播,強度可以去到廣洲,
後來政府搞全港FM廣播,當日AM即被調弱,連元朗都好難才收到

TOP

都有機會,
我記得小時候的AM廣播,強度可以去到廣洲,
後來政府搞全港FM廣播,當日AM即被 ...
1個閒人 發表於 2018-12-25 17:52

比較有趣的是在沙頭角收到AM的香港電台第五台,反而香港所有FM頻道均收不到。

TOP

本帖最後由 hknewa 於 2018-12-27 07:38 編輯
都有機會,
我記得小時候的AM廣播,強度可以去到廣洲,
後來政府搞全港FM廣播,當日AM即被 ...
1個閒人 發表於 2018-12-25 17:52

AM 功率冇細到,只係八十年代中國少電台,又少高樓大廈,所以收得到

元朗屯門就一直係港台AM盲點

via HKEPC Reader for Android

TOP