地下旁述!

TOP

地下旁述!
comm 發表於 2010-7-9 00:17

有冇得講黎聽聽呀???
點樣地下法呢???

TOP

我粉嶺都係
收得最差就係ATV
PS TVB旁述正,不過要自己較延遲
chunyin2003 發表於 2010-7-8 14:01


球賽個旁述其實係 "K寶"

TOP

點樣有tvb旁述
max918 發表於 2010-7-8 23:38



    高手··請講黎聽下··

TOP

高手··請講黎聽下··
pong169 發表於 2010-7-9 08:20 PM

MYTV

TOP

點樣有tvb旁述
max918 發表於 8-7-2010 23:38


咩大家好似唔知甘嘅
TBB雖然冇第三聲到
但係有網上直播
冇公開通知
可以話係偷雞
大家只要用timeshift就可以同步
http://mytv.tvb.com/lifestyle/2010soccerfeverparty/live#page-1

TOP

我都係睇高清TVB的。

但大家覺唔覺,HD-ATV 係大聲過 HD-TVB 好多呢?

TOP

我都係睇高清TVB的。

但大家覺唔覺,HD-ATV 係大聲過 HD-TVB 好多呢?
dearkaki 發表於 2010-7-9 22:21

我覺,所以睇ATV

TOP

我都係睇高清TVB的。

但大家覺唔覺,HD-ATV 係大聲過 HD-TVB 好多呢?
dearkaki 發表於 2010-7-9 10:21 PM

我都覺,但都係睇返無線

TOP

咩大家好似唔知甘嘅
TBB雖然冇第三聲到
但係有網上直播
冇公開通知
可以話係偷雞
大家只要 ...
chunyin2003 發表於 2010-7-9 21:01


你地走雞!

TOP