comm 當前離線
進階會員
TOP
JonesChan 當前離線
地下旁述! comm 發表於 2010-7-9 00:17
SocketAM3 當前離線
火箭 + KA2 炸彈
中級會員
我粉嶺都係 收得最差就係ATV PS TVB旁述正,不過要自己較延遲 chunyin2003 發表於 2010-7-8 14:01
pong169 當前離線
初級會員
點樣有tvb旁述 max918 發表於 2010-7-8 23:38
rickycheng78 當前離線
高手··請講黎聽下·· pong169 發表於 2010-7-9 08:20 PM
chunyin2003 當前離線
點樣有tvb旁述 max918 發表於 8-7-2010 23:38
dearkaki 當前離線
leewe 當前離線
我都係睇高清TVB的。 但大家覺唔覺,HD-ATV 係大聲過 HD-TVB 好多呢? dearkaki 發表於 2010-7-9 22:21
ccck2004 當前離線
我都係睇高清TVB的。 但大家覺唔覺,HD-ATV 係大聲過 HD-TVB 好多呢? dearkaki 發表於 2010-7-9 10:21 PM
咩大家好似唔知甘嘅 TBB雖然冇第三聲到 但係有網上直播 冇公開通知 可以話係偷雞 大家只要 ... chunyin2003 發表於 2010-7-9 21:01