chan2004 當前離線
數碼初心者
中級會員
TOP
kelvin001 當前離線
ktchan 當前離線
原帖由 ktchan 於 2008-11-21 16:51 發表 p4 單cpu 唔加硬解卡冇可能睇HDTV睇得順 平平地加張2400pro就睇到
Yukchi 當前離線
♥ 薇安 =)
進階會員
原帖由 kelvin001 於 2008-11-21 17:14 發表 P4-3GE with HT can it support ?
原帖由 kelvin001 於 2008-11-21 13:10 發表 Please help brother I have old P4 machine; P4-3GE oc 3.7 NIS X1650XT AGP 2G Ram What patch need & how to setting can watch HDTV?
jordan_lau 當前離線
superbat 當前離線
原帖由 superbat 於 2008-11-22 11:17 發表 CONFIG 係p4 2.8 , 1g ram 行xp....用緊ati 3650 agp card with ccc8.3 想問下點樣做先可以完全清晒啲舊driver, 定係就咁uninstall 個driver 就得, 另外更新driver 又可行嗎?