原帖由 superbat 於 2008-11-17 21:39 發表
唔知點解....一睇hd jade /atv台, 睇太約1個hrs....就會hang機+出藍畫面話ati2dvag error, 我已經remove 晒啲driver+清左registry先reinstall 多次driver....都係咁樣情況.....有咩方法解決....唔該各位

比個CONFIG  黎睇睇

TOP

回覆 136# 的帖子

Yukchi兄
想問自己改driver係唔係會好過用 hotfix?
我由ccc8.8-8.10用hotfix用唔到1個鐘頭會hang機
個我昨日試改8.11用AGP..佢不但冇hang..仲全日都係震一次.要重建圖像就正常

TOP

原帖由 ktchan 於 2008-11-17 22:49 發表
Yukchi兄
想問自己改driver係唔係會好過用 hotfix?
我由ccc8.8-8.10用hotfix用唔到1個鐘頭會hang機
個我昨日試改8.11用AGP..佢不但冇hang..仲全日都係震一次.要重建圖像就正常


我就鐘意改黎用

TOP

回覆 153# 的帖子

如果今睇來自己改黎用好似好過hotfix
我張2400 2600 & 3650 全部改左..3部機都好過之前用hotfix

TOP

原帖由 ktchan 於 2008-11-17 23:05 發表
如果今睇來自己改黎用好似好過hotfix
我張2400 2600 & 3650 全部改左..3部機都好過之前用hotfix


用左自已改既,有冇改善某d問題

TOP

回覆 155# 的帖子

改善左好多

TOP

原帖由 ktchan 於 2008-11-18 06:33 發表
改善左好多


原來hotfix & 普通板 會有唔同

TOP

回覆 157# 的帖子

起碼改driver冇hang過機
用8.8-8.10 hotfix會hang機

TOP

原帖由 ktchan 於 2008-11-18 22:12 發表
起碼改driver冇hang過機
用8.8-8.10 hotfix會hang機


照你咁講,睇黎改driver好過hotfix喎(硬解)

TOP

yo,今日買左張HD 4670,正式加入A記

TOP