可惜冇o左lan
做唔到network play...
bluesky 發表於 2010-4-1 02:05


$470無lan吾出奇

TOP

係呀,部Prima好涼的,一D都唔熱 (包括隻外置火牛,估計因為秏電量低。 ...
aabman 發表於 2010-4-1 09:58



    係呀,部Prima好涼的,一D都唔熱 包括隻外置火牛

因為秏電量低only 12V 1A

TOP

回復  oscar1128

MTV3000及prima 698我都有

不過一買698返來連家中小朋友都問我點解無甘清
我O哂嘴說加1 ...
Offer 發表於 2010-4-9 23:47

MTV3500及prima 698我都有, 698放咗房,無比較過mtv3500畫面,但比較過panasonic idtv, 698都唔差!698主力用來錄野

TOP

MTV3500及prima 698我都有, 698放咗房,無比較過mtv3500畫面,但比較過panasonic idtv, 698都唔差!698 ...
oscar1128 發表於 2010-4-10 00:15



但係我部MTV3000的通病已出齊了希望你3500好D

燒火牛
風扇響
壞remote

TOP

風扇響
Offer 發表於 2010-4-10 00:30

風扇響....曾經回廠換過, 有咗一段日子又響, d風扇好差

TOP

風扇響....曾經回廠換過, 有咗一段日子又響, d風扇好差
oscar1128 發表於 2010-4-10 00:35



    我係第一批又貴又要搶/訂先有貨的

TOP

回復 125# oscar1128

MTV售後服務一DD啦,

我最鍾意成日有新 FIRMWARE

最不好就係service ctr遠及收費

TOP

請問 PRIMA 698 是否鴨記先有得賣?,邊間買先會較平和可靠?
JLO 發表於 2010-4-5 22:18


正都also $470

TOP

師兄, 我响屋企用Windows 7, 公司用Windowx xp. 兩個windows 的browser 去力華個網站都係一樣, 網站內的 ...
Ponya 發表於 2010-4-8 14:07


My Win7 +IE8 is OK

TOP

我吾知係我部Prima 42" LCD電視問題定係Prima 698問題,我在698 set好1080p用HDMI cable但電視仍然是1080i,MTV3000係出到1080p

TOP