Offer 當前離線
Moderator
可惜冇o左lan 做唔到network play... bluesky 發表於 2010-4-1 02:05
TOP
係呀,部Prima好涼的,一D都唔熱 (包括隻外置火牛,估計因為秏電量低。 ... aabman 發表於 2010-4-1 09:58
oscar1128 當前離線
中級會員
回復 oscar1128 MTV3000及prima 698我都有 不過一買698返來連家中小朋友都問我點解無甘清 我O哂嘴說加1 ... Offer 發表於 2010-4-9 23:47
MTV3500及prima 698我都有, 698放咗房,無比較過mtv3500畫面,但比較過panasonic idtv, 698都唔差!698 ... oscar1128 發表於 2010-4-10 00:15
風扇響 Offer 發表於 2010-4-10 00:30
風扇響....曾經回廠換過, 有咗一段日子又響, d風扇好差 oscar1128 發表於 2010-4-10 00:35
請問 PRIMA 698 是否鴨記先有得賣?,邊間買先會較平和可靠? JLO 發表於 2010-4-5 22:18
師兄, 我响屋企用Windows 7, 公司用Windowx xp. 兩個windows 的browser 去力華個網站都係一樣, 網站內的 ... Ponya 發表於 2010-4-8 14:07