往年動漫展我都係+1EV

TOP

我部A7影人減黄減綠加1ev放係2到,影人就啪過去

TOP

本帖最後由 oo2oo299999 於 2017-8-2 17:06 編輯

下面條女我都求奇影左張

點擊10MB 大圖
JPG 直出
Sony A7R +FE90 @F2.8
除非光圈大,如果想影得好真係室內唔好懶打燈,就算懶用機頂燈都好,如果唔係以個O環境ISO 除時一千幾千,會好多NOISE
仲有最好用點測光或者中央偏重測光對個對焦點 再AEL 鎖構圖,咁個MODEL 會正確曝光,如果唔係好易比後面D 野光得制或暗得制測錯光,懶既可以上面CHING 咁+/-EV

TOP

本帖最後由 hongkongfun 於 2017-8-3 03:49 編輯

回覆 13# oo2oo299999

明白師兄所說,室內打燈會影得一定清晰及夠光
但閃燈會使影像加上一層冷色
使影像失去了原色及輪廓
所以,除非太暗
小弟在室內盡量少用閃
下次試 +些 EV

323.jpg

TOP

回覆 14# hongkongfun
其實可以根番現場色温落濾色片.

TOP

好靚

TOP

本帖最後由 harryytm 於 2017-8-4 17:39 編輯
回覆  oo2oo299999

明白師兄所說,室內打燈會影得一定清晰及夠光
但閃燈會使影像加上一層冷色
使影像失去 ...
hongkongfun 發表於 2017-8-3 03:46

影RAW再Push啦,如果你用80D/77D/5D4,RAW可以Push到5級咁多,Sony/Nikon就可以Push到更加多。

TOP

good good good

TOP