樓主可唔可以試下係唔同焦段既quality? 我驚佢wide 得, tele 唔得.
uwantwant 發表於 2012-2-14 21:39

我其實真係未識用哂佢D功能,我成日都對焦錯位的/ _ \...
WIDE同TELE係咩黎...我試下XD

TOP

白光白床白被, 此情此境, 拉爆光佢會另有一番味道, 不過而家都好正
BTW樓主是否仲玩緊VGA咭?
微距始終會有 ...
chiushing01 發表於 2012-2-14 21:36


Nice Pic

TOP

會買閃光燈嗎., 內置閃光燈夠用嗎

TOP

隻貓好乖好聽話咁WO!!!

TOP