提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

兩邊卡都用過,現在用緊A,唔介意A公司執笠,不過最好有第二間同N抗衡,因為N實在食水深,對cp值有要求既用 ...
yeungj4567 發表於 27-5-2015 08:58 AM


Intel 唔出遊戲用 GPU , 佢有出 運算用既 X86 based "GPU" (Knight Corner)

TOP

回覆  inone2
講顯卡可以講到電視製作都係第一次見
當年VOODOO? 1996年同宜家黎比? 宜家既電腦既廣泛性同 ...
HappyFred 發表於 27-5-2015 08:09 PM


GPU 既 IP 一係 A 仔一係N 仔渣住...重未計 DirectX / OpenGL / OpenCL 兩間都有參與
新公司要發圍真係重難過玩踏地雷,  唔兼容主流既又係無市場
比授權費都  比到窮 (未計 A/N 會唔會授權比你, 同佢爭market ,  A 仔同 MTK 就話無咩直接衝突 , A 仔無資源去開發 Mobile device 所以先授權 MTK 用 Radeon IP )

TOP

樓上真係吹水吹到語無倫次, 拎亞視同amd比較? 亞視幾時升格左為世界級電視台?
冇左一間amd, 仲有千千萬萬間amx, 呢個仲好笑, 唔計cpu, 單睇gpu技術, 除左nv, 連成日比人話外星科技既intel都追唔到amd, 試問下, 世界上有幾多間intel, 幾多間nv?

TOP

d人成日仲話執左amd佢喎,執左佢N卡咪可以970賣5000蚊張,980賣1萬蚊一張囉,
SO WHAT?執左AMD佢你地咪用intel 內顯黎打機囉

TOP

回覆 79# HappyFred


    亞視明年就無牌,現在即刻有奇妙電視同香港電視,AMD都一樣,這個世界沒有大到倒不了的公司!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 88# EVIS

   你連亞視冇資產都講得出,我無話可說!!!

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP