東盟約十億人
非州約十億
中國十四億
中亞
己佔人口一半

TOP

回覆  waifile
    歐盟明顯利用中美國關係, 加強自己既談判籌碼
而且疫情表現, 加大左政治體制有效性既 ...
rabbit82047 發表於 2020-9-17 09:47


哈哈. 睇黎你除自我安慰式想像之外, 根本就唔知發生左乜野事, 比D耐性了解下啦:

習近平傻眼!?日本防衛大臣換「超級大鷹派」 比安倍更親美友台仇中!
https://www.youtube.com/watch?v= ... FS2YKoF&index=2

歐洲到東協被夾殺!中國恨死蓬佩奧
https://www.youtube.com/watch?v= ... FS2YKoF&index=3

被美國逼慘!?中國教師、公務員上街頭要薪水 習近平「錢袋子」出問題 !?
https://www.youtube.com/watch?v= ... FS2YKoF&index=5

川普獵殺中國不手軟 「讓C919客機飛不起來」卡脖子計劃血腥展開!
https://www.youtube.com/watch?v= ... S2YKoF&index=20

武漢弘芯廠房竟是爛尾樓!?唯一7奈米光刻機遭抵押「中國半導體夢碎」!
https://www.youtube.com/watch?v= ... 2YKoF&index=104

美國制裁中芯如對中國「按下核按鈕」
https://www.youtube.com/watch?v= ... S2YKoF&index=73

TOP

回覆 72# waifile


    原來係關鍵時刻, 明白既, 四個字譁眾取寵, 睇得多無益

加多句, 其他國家有針對中國政策, 唔代表中國就要企定定咩都唔做, 全盤接受既

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 waifile 於 2020-9-17 22:46 編輯
回覆  waifile
原來係關鍵時刻, 明白既, 四個字譁眾取寵, 睇得多無益
加多句, 其他國家有針對中國政策, 唔代表中國就要企定定咩都唔做, 全盤接受既
rabbit82047 發表於 2020-9-17 12:58


大陸和五毛們只能自我安慰(這是大陸和五毛的特長).

一個國家沒了晶片就必死. 人地美日台掌握住制造晶片所有環節既能力, 依家要同大陸切斷一切, 你大陸有既野美日台全部都有, 不需要大陸, 大陸自己冇又必需要既野一大堆, 人地要斷交唔再賣比你, 大陸只能企定定咩都唔做, 大陸乜能力條件都冇, 做個屁呀.

五毛同大陸D官方騙子媒体, 一向傻到大叫用希土和拋美元拋美國國債去反制, 去做丫, 叫左N咁耐, 點解唔做?
美奧大把希土, 現在已生產過剩, 大陸持有的美元國債的總值, 只是美國在全球交易量中的, 一天半的交易量, 大陸如全拋出, 半天之內就被全球各國搶光光了, 啥影響都沒. 而事實上現時大陸非常缺美元.

用軍事反制? 大陸比中日弱太多啦, 一開打大陸必死.

今天到處都有新聞:
歐盟9月14日打臉習近平之後, 范德赖恩9月16日发表国情咨文, 歐盟對中國硬起來, 不再稱朋友, 放話要制裁中共.
9月17日歐盟立即著手制裁中共.

意大利"棄中返歐" 與歐盟同陣線對北京強硬
中歐關係緊張加劇 歐盟罕見向習近平攤牌

TOP

要轉睇新聞聯播?
EVIS 發表於 2020-9-17 20:10


新聞聯播是國際知名, 西方人亦知的 "騙子" 新聞媒体.

TOP

笑而不語

就睇美國繼續引領(制裁)全世界

TOP

笑而不語

就睇美國繼續引領(制裁)全世界
rabbit82047 發表於 2020-9-17 22:05


自我安慰加虛言虛語(是大陸和五毛的特長).

TOP

回覆 78# waifile


    我又無必要說服你, 反正都唔啱 channel

放長雙眼睇, 都係幾年者

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP