回覆 69# dom


    所以我話有錢就有技術,根本INTEL就係以大蝦細,係個位師兄唔信邪架姐!!!!

TOP

回覆 62# HappyFred


        當年得一間VOODOO個時,好似無咩人話得番一間顯卡公司有問題??點解現在D人會咁介意呢??

        唔係因為亞視唔得,無線先無好節目架,根本就係大陸政策令到唔會有好質素的節目出現(賣埠當然賣去內地賺多好多啦),當年D穿越劇、科幻戲咪又係無線出品,根本有市場的話,大把公司會出,死了一間AMD,仲有千千萬萬間AMX!!!!

TOP

回覆 63# danny9428


    根本無人知HBM得唔得,個個都係等AMD這隻白老鼠得咗先會出!!!!

TOP

回覆 68# dom


    我屋企都有AMD R9 ,個班AMD死忠係咁架啦,同***FANS一樣,人地一話佢地大佬出D產品有問題就一味罵人,完全無品味!!!  AMD同***有這些死忠注定失敗告終!!!

TOP

兩邊卡都用過,現在用緊A,唔介意A公司執笠,不過最好有第二間同N抗衡,因為N實在食水深,對cp值有要求既用家真係一場災難

外星科技玩cpu玩到出神入化,可惜唔出gpu,內顯唔計

TOP

由9600xt/ mobile radeon話轉會, 轉到1950XT AGP+PCIE/ 4870
而家HD7870 都未轉到....唉..
不過要求唔高ati係幾好玩

TOP

兩邊卡都用過,現在用緊A,唔介意A公司執笠,不過最好有第二間同N抗衡,因為N實在食水深,對cp值有要求既用 ...
yeungj4567 發表於 2015-5-27 08:58


其實 intel GPU 做到野
入門獨顯的 SP 增長多過高階
開始影響到中階獨顯

各代入門獨顯
2 代 520M 48sp
3 代 630M 96sp
4/5 代 840M 384sp
明年 -> 6/7代 ??? sp

TOP

回覆 75# yeungj4567

有邊間公司目前出GPU有能力同N記抗衡呀

TOP

回覆 72# inone2
講顯卡可以講到電視製作都係第一次見
當年VOODOO? 1996年同宜家黎比? 宜家既電腦既廣泛性同市場根本就係兩回事. 你點解唔講宜家出既GAME, 點解唔用VOODOO既顯卡? 唔好以為拎歷史出黎, 就表示你講既野有力.
死左一間AMD? 仲有千千萬萬間? 請問你講野既憑據係邊到, 宜家仲有邊個係可以當A記同N記鬥?

TOP

回覆  HappyFred


        當年得一間VOODOO個時,好似無咩人話得番一間顯卡公司有問題??點解現在D人會咁 ...
inone2 發表於 2015-5-27 07:57



   呢位哥哥仔你幾大..  cpu 又係..display card 又係..全部歷史都錯..

TOP