inone2 當前離線
進階會員
TOP
yeungj4567 當前離線
中級會員
ken22098 當前離線
usei 當前在線
特級會員
兩邊卡都用過,現在用緊A,唔介意A公司執笠,不過最好有第二間同N抗衡,因為N實在食水深,對cp值有要求既用 ... yeungj4567 發表於 2015-5-27 08:58
kai魂” 當前離線
HappyFred 當前離線
siuba 當前離線
回覆 HappyFred 當年得一間VOODOO個時,好似無咩人話得番一間顯卡公司有問題??點解現在D人會咁 ... inone2 發表於 2015-5-27 07:57