提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

都唔明有咩好嘈 到時出左咪知囉
有多間顯卡公司俾你選擇唔開心?
AMD出新野, 你可以選擇唔買嫁, 點解一定要踩左先?
定係你想得番一間N記出顯卡, 對消費者有咩好處先?

TOP

我比較好奇呢次HBM主要得SK Hynix生產
唔會好似之前gddr5有其他如elpedia samsung廠支持產量

AMD會點樣控制390/390X既成本+出貨量呢?

TOP

回覆 61# EVIS


    你睇清楚上下文,我話有錢的可以用錢買技術,INTEL有錢可以出扣肉,老黃有錢可以買HBM技術!!!

TOP

都唔明有咩好嘈 到時出左咪知囉
有多間顯卡公司俾你選擇唔開心?
AMD出新野, 你可以選擇唔買嫁, 點解一定要 ...
HappyFred 發表於 2015-5-26 03:47


佢哋可以踩到去'成本控制', '難維修'都得.
可惜點踩都逃避唔到被秒嘅現實.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 66# EVIS


        扣肉D技術無錢可以研發出來??? 其實當年INTEL都收購咗唔少科技公司先可以出到扣肉架!

        有錢唔係只係得大陸可以任性,只係唔可以係大陸以外地方太任性姐,WINDOWS年年比人告壟斷啦,最後大部份人用的OS係咩呀!! 依技術來講,蘋果 OS同LINUX/UNIX先進 WIN8好多添啦!!德國首都的地方政府係幾年前夠全面轉用LINUX啦,最後近2年咪又係死死氣轉回WINDOWS!

         ***使過百億(港元)就當然係贏唔到蘋果,蘋果坐擁1590億美元現金,記住係現金而唔係總資產呀!! 有錢係買唔到AMD,但可以買曬AMD D技術人員番來!再用新技術打敗AMD!!問題唔係你做唔做得到,問題係你有冇咁多錢!!!

TOP

本帖最後由 dom 於 2015-5-26 23:03 編輯
追到又點,有班洗腦機器人全天候中傷人地同埋遊戲劣化AMD,根本AMD冇得打!
係呀,話緊你,你係幫凶!! ...
dvdrom 發表於 25-5-2015 07:48 PM


係囉
幫兇一邊鬧一邊買 AMD 顯卡囉
得我一個鬧 R9-285 咩?
顯示版 未出個陣講 R9-285 又係講到改左幾多優化幾多
點知 出到黎 , 賣左大半年 , 無人提 無人買 張卡 , 更加唔好講有無開箱文

點都好過d 得把死人口 話支持 AMD 轉頭叫人買二手卡個d 所謂 A 粉
所謂既 A 粉死左去邊呀???

鬧得最多 AMD , 近半年我買既幾乎全部 AMD 產品黎架
R7-260X , R9-285 (係,  你地話唔抵嘛,  又笑人 GTX960 128Bit 公公, 點解無人買既?)
A8-7600 我都係台灣買左幾粒帶翻黎香港賣比朋友 (平手賣)

你地班 A 粉有咩資格講你地支持 AMD ??
一年內叫人買左幾多張二手A 卡呀

TOP

本帖最後由 dom 於 2015-5-26 23:05 編輯
回覆  EVIS


    你睇清楚上下文,我話有錢的可以用錢買技術,INTEL有錢可以出扣肉,老黃有錢可以買HBM技 ...
inone2 發表於 26-5-2015 10:29 AM


Intel 當年有兩team R&D ...
P4 Fail 左重有以色列海法 R&D 團隊....
有錢有資源當然好打好多
不過你睇 INTEL 入 Mobile phone market / tablet market 要出大絕 送chip 求人用就知.....
AMD 有鬼資源咩,  唔破產都偷笑...

TOP

佢哋可以踩到去'成本控制', '難維修'都得.
可惜點踩都逃避唔到被秒嘅現實. ...
al21 發表於 26-5-2015 12:22 PM


咁你包 A 卡完全唔會壞麼?
不論你造得幾好, 顯卡都會有機會壞啦
壞 VRAM 又唔係無
換顯示卡RAM chip 依家因為分開 係PCB 上面 係易整d
你行 HBM 粒 RAM chip 係粒 GPU 上面, 如果你覺得 係粒 GPU die 隔離加熱熔錫換 VRAM好易換
或者 粒 新chip cost 唔高啦 , 換 GPU core chip 唔貴

高左效能又賺多d GP 都係好事既

TOP