本帖最後由 dom 於 2015-5-26 23:03 編輯
追到又點,有班洗腦機器人全天候中傷人地同埋遊戲劣化AMD,根本AMD冇得打!
係呀,話緊你,你係幫凶!! ...
dvdrom 發表於 25-5-2015 07:48 PM 
係囉
幫兇一邊鬧一邊買 AMD 顯卡囉
得我一個鬧 R9-285 咩?
顯示版 未出個陣講 R9-285 又係講到改左幾多優化幾多
點知 出到黎 , 賣左大半年 , 無人提 無人買 張卡 , 更加唔好講有無開箱文
點都好過d 得把死人口 話支持 AMD 轉頭叫人買二手卡個d 所謂 A 粉 
所謂既 A 粉死左去邊呀???
鬧得最多 AMD , 近半年我買既幾乎全部 AMD 產品黎架
R7-260X , R9-285 (係, 你地話唔抵嘛, 又笑人 GTX960 128Bit 公公, 點解無人買既?)
A8-7600 我都係台灣買左幾粒帶翻黎香港賣比朋友 (平手賣)
你地班 A 粉有咩資格講你地支持 AMD ??
一年內叫人買左幾多張二手A 卡呀  |