回覆 2# sniperX

不過, 微軟有時比蘋果好好多. 因為蘋果好霸道

TOP

本帖最後由 sniperX 於 2015-1-14 16:59 編輯
回覆  sniperX

不過, 微軟有時比蘋果好好多. 因為蘋果好霸道
polarhei 發表於 2015-1-14 16:40


微軟以前對手有咩收場你知唔? Word Perfect, Lotus 123, Netscape, Novell呢D係Windows上行嘅software一個都生存唔倒。呢D software由强轉弱前都有一個共同點,就係同Windows撞到9彩。記得Novell個Groupwise真係用到心驚。

Google就醒目,自己Google Apps有server。連browser都埋,你個Windows整唔倒我。

MS同一招數唔可以係Eric Schmidt出到兩次。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

有時, 身為消費者, 佢出咩都要用, 好似無得揀咁.

TOP

回覆 62# sniperX

競爭法未優化前, 主要用知名度打對手打得太利害. 話他是唯一標準, 其他不知所謂.

今日的微軟冇噉風光.不過, 他很多軟件逐漸網上行.

TOP

回覆 64# fffguy


不過, 網上服務有選擇.

TOP

回覆  fffguy


不過, 網上服務有選擇.
polarhei 發表於 2015-1-15 14:28


網絡太多免費,無必要付鈔比M$

TOP

同樣冇必要比錢Apple

網絡太多免費,無必要付鈔比M$
凌天羽v 發表於 2015-1-15 23:14

(由 HKEPC Android 手機版 發出)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 sniperX 於 2015-1-16 16:18 編輯
Windows其實冇咩野可以再出啦  可以話係技窮

由我的閃閃靚靚黑色SONY T2發出
滑鼠走光 發表於 2015-1-16 12:45


感覺上Windows好似孤島上面嘅巨人,冇人同佢爭,但係都走唔出外面。Google, Adobe嘅Apps行cloud,已經係對Windows唧倚頼降到最低。Windows誕生係Stand alone嘅年代,把幾乎所有stand alone嘅application打敗。到Internet年代,Windows已經有心無力。随着mobile device機能越黎越強,Windows device可能會重演Nokia式嘅没落。如果tablet機能再強d,一般上網睇片嘅用户會放棄PC轉向Table。

TOP