本帖最後由 sniperX 於 2015-1-14 16:59 編輯
回覆 sniperX
不過, 微軟有時比蘋果好好多. 因為蘋果好霸道
polarhei 發表於 2015-1-14 16:40 
微軟以前對手有咩收場你知唔? Word Perfect, Lotus 123, Netscape, Novell呢D係Windows上行嘅software一個都生存唔倒。呢D software由强轉弱前都有一個共同點,就係同Windows撞到9彩。記得Novell個Groupwise真係用到心驚。
Google就醒目,自己Google Apps有server。連browser都埋,你個Windows整唔倒我。
MS同一招數唔可以係Eric Schmidt出到兩次。 |