所以可以Confirm NV推張980Ti搞到AMD要重新訂價既講法

TOP

memory bus clock 500??

TOP

回覆 21# Orpheus60t

講呢啲...只顯得閣下輸打贏要
雖然我都係A fans, 但自問我都唔信個benchmark。
再者, 產能呢家野係廠之間問題, 點解要消費者去包容 ? 你做到, 生產到, 你咪勁囉。
至於做到用過之後會有咩問題, 市場自有定論。(所以點解要做功課, 上EPC 問)

P.S. A/N 邊個贏關鬼我咩事, 又冇咩得益, 最多就係等吓減價, 但自問又唔係成日換。不過最重要係互有輸贏, 先至有競爭。

TOP

回覆  heroine6940

點止一兩個, epc 大把都系偏N
wayne1320 發表於 2015-6-11 22:20


我覺得A/N Fanboy一樣咁多
偏N唔係錯
但好似某D會員亂咁講D歪理去踩A就係有問題
正如見到N post就講D莫名其妙嘅理點去抽水一樣係有問題

仲有我唔係針對你想抽你水
只係我係另一個見到你講D奇怪野先搭下訕
如果你覺得我冒犯你
我同你講聲Sorry
如果你都仲係覺得我係有心咁做
咁你就當我自言自語

TOP

回覆  Orpheus60t

講呢啲...只顯得閣下輸打贏要
雖然我都係A fans, 但自問我都唔信個benchmark。
再者,  ...
spike 發表於 2015-6-12 00:09


話唔定佢揸住幾球NV Stock呢....
咁A/N邊個贏咪開佢事....

TOP

本帖最後由 wayne1320 於 2015-6-11 13:01 編輯

回覆 54# heroine6940


其實你就抽唔到我水, 因為我0損失
又唔會因為你覆我 我小幾分

TOP

話唔定佢揸住幾球NV Stock呢....
咁A/N邊個贏咪開佢事....
heroine6940 發表於 2015-6-12 00:50


今日仲吹 NV 股價會升? 即使 剩低一成市沾俾 NV 食埋,股價都吾會大升

TOP

仲係太慢

TOP

fury唔係會用上8GB既HBM1?
點解係4GB RAM
matthew1130 發表於 2015-6-11 10:19


8 GB 堆疊難生產~~~~成本太高~~~而家4GB試水溫先~~~下張可能更POWERFUL

TOP

N粉出招無人能敵....

我有張G210算唔算係N粉.
kai魂” 發表於 2015-6-11 21:18


N粉
極度過街老鼠

TOP