stefac03 當前離線
進階會員
TOP
pui33993 當前離線
初級會員
spike 當前離線
heroine6940 當前離線
ヤングなでしこ6番選手~仲田歩夢 ...
中級會員
回覆 heroine6940 點止一兩個, epc 大把都系偏N wayne1320 發表於 2015-6-11 22:20
回覆 Orpheus60t 講呢啲...只顯得閣下輸打贏要 雖然我都係A fans, 但自問我都唔信個benchmark。 再者, ... spike 發表於 2015-6-12 00:09
wayne1320 當前離線
newdaylow 當前離線
話唔定佢揸住幾球NV Stock呢.... 咁A/N邊個贏咪開佢事.... heroine6940 發表於 2015-6-12 00:50
Summer 當前離線
kingleo666 當前離線
fury唔係會用上8GB既HBM1? 點解係4GB RAM matthew1130 發表於 2015-6-11 10:19
N粉出招無人能敵.... 我有張G210算唔算係N粉. kai魂” 發表於 2015-6-11 21:18