都係幾大粒....唔怪得要水冷啦
我比較好奇 A 仔唔擺埋 Heat spreader ? (好似 CPU 咁加個蓋)  ...
dom 發表於 2015-6-6 10:55


Folks @ Beyond3D estimate the die size is 560 mm^2. If is true, Fiji is actually smaller than Titan-X which is 601 mm^2.

https://forum.beyond3d.com/threa ... hread.55600/page-73

I think there will for sure be a non-water cool edition with slower boost clock. Prolly 3 eiditions, Fury, Fury X and Fury X WCE.

TOP

回覆 44# polarhei


    我反而想知N記幾時先會出D外星科技來應對,最緊要係唔想AMD/ATI死!!!!我仲要用平價INTEL U架!!!!

TOP

回覆 52# inone2

仲有NVLINK.

不過,

你知道NVIDIA目前搞專業繪圖或科研多過搞平民客. 於是出慢版. 儘管如此, NVIDIA產品似乎精密計算過. 450W (80 PLUS)原來可以玩到好高級.

TOP

未必,只為增加導熱效率兼静. 如果一把120直徑風扇,滿載時用電量為6W. 如果用了水冷,雖然可能因為水泵用多了12W(合計18W),但因為溫差問題, 混冷反而較單一的好,只是溶液必需要不導電。

TOP

GPU本身冇蓋,相信fury都一樣

TOP

AMD 在E3 2015 之前放出的PPT 和洩露的諜照可謂吊足了眾人的胃口,AMD 企業副總裁兼GPU/GPU 業務總經理Matt Skyn​​ner 甚至公開宣稱,“Fury X”將是世界上最快的顯卡。但是,“辣麼好的東西”什麼時候要多少錢才能買到呢? AMD 對此並未提供準確日期,只是表示預計在幾個月內上市。另外需要提到一點,4K、DX12、Mantle、FreeSync 等等肯定都將是AMD 下一代顯卡的主要賣點。

Dry blow?

TOP

階磚4

TOP