原帖由 klch0214 於 2009-6-19 03:41 發表
仲話細mon硬解冇用果啲人個腦真係死實實

而家影片開始步入720p/1080p年代
慢慢會所有人都睇高清片
當我網上下載咗部1080p電影
想入落PMP睇多次咪唔洗轉片囉

仲有, 記憶體會越黎越平
到時大把位仲轉乜鬼片
去到朋友屋企仲可以駁上1080p電視一齊睇

你可以話現時黎講冇乜用
但係1080p硬解係一個大方向黎

科技一世唔進步好唔好?

講中我心聲
技術唔嫌多  最緊要實用

TOP

各位覺得識dl片唔識壓片的人多, 定係識dl又識壓片的人多?

TOP