isvh5 當前離線
中級會員
等阿爺啲龍芯出市場,全國電腦唔準用煙條同A&D咁咪知掂唔掂囉… g1jockey 發表於 2017-2-8 04:13
TOP
blee2 當前離線
自給自足想法幼稚?無可能?因為好多廠一直用外國IC?佔有率低? 好簡單, 直接立法禁止你用外國IC, 咁咪所有人 ... patpatlee1231 發表於 2017-2-8 17:39
sapphire4890 當前離線
進階會員
lris2009 當前離線
wyk4wgary 當前離線
初級會員