你唔講我都唔記得有張285卡......
卡洛斯牛頓 發表於 2015-6-10 23:28


正常既...
285出既時機實在太差

TOP

又出馬甲
一個設計竟然可以用幾年
吃糞的AMD

TOP

又出馬甲
一個設計竟然可以用幾年
吃糞的AMD
polyfung 發表於 2015-6-11 09:31
又唔好禁講,以前n卡都試過8800gts(g92),9800gtx,同gts250都係用g92

(由 HKEPC Android 手機版 發出)

TOP

..HD7系卡其實果時係咪算幾勁下?點解可以用到依加
BESTGIGI 發表於 2015-6-11 09:49
當時點勁都冇理由玩幾代啦…
應該話AMD掛住玩HBM,根本冇錢去研發普通core

TOP

又改名, 又唔係平好多

TOP

回覆 38# ericlaw02

唔夠錢同時間研發新卡 未唯有改名囉....

TOP

加個信仰燈分分鐘仲多人買

TOP

咁我將7870咪可以flash做370 !?

TOP

Radeon R7 360 2GB版(Bonaire)為$107美元
rain_c 發表於 2015-6-10 20:42


Bonaire 即是 7770 ?

TOP

Bonaire 即是 7770 ?
usei 發表於 2015-6-16 18:19
7790/R7 260X

TOP