cise4832 當前離線
中級會員
你唔講我都唔記得有張285卡...... 卡洛斯牛頓 發表於 2015-6-10 23:28
TOP
polyfung 當前離線
kaiming2005 當前離線
又出馬甲 一個設計竟然可以用幾年 吃糞的AMD polyfung 發表於 2015-6-11 09:31
yjfoeg 當前離線
進階會員
..HD7系卡其實果時係咪算幾勁下?點解可以用到依加 BESTGIGI 發表於 2015-6-11 09:49
ericlaw02 當前離線
Orpheus60t 當前離線
neverdiewai 當前離線
初級會員
patpatlee1231 當前離線
usei 當前離線
特級會員
Radeon R7 360 2GB版(Bonaire)為$107美元 rain_c 發表於 2015-6-10 20:42
Bonaire 即是 7770 ? usei 發表於 2015-6-16 18:19