WIN10我地當然買。不過。又做衰咗你係未同食咗佢呢?
省唔省到招牌。重未知。:titter ...
Databases 發表於 2015-1-13 19:26 
MAC係得貴機先買得落手.
MAC機買ALL IN ONE 就抵用.平機就找笨.
市場佔有率已經話左,邊隻機受歡迎.
電話市場又係,邊隻機受歡迎.
APPLE做電話就叻,
電腦仲未夠MS玩.
簡單D講,
高階工作就MAC機就WIN MS.
其他都輸俾MS.
淨係我想換張勁D顯卡打機,都已經企係到.
找張卡難,CASE及火牛又係問題.
MAC機買左就用到爛,
WINDOWS買左有得升級.
各有市場. |