八仔真係做衰自己
newmember 發表於 2015-1-13 19:16

咁人地咪出個10嚟省招牌囉,仲想點?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

有XP FEEL
其實D格冇咩所謂
玩GAME / 相容性 好似WIN8咁特別易出問題就死得啦...

TOP

WIN10我地當然買。不過。又做衰咗你係未同食咗佢呢?   

    省唔省到招牌。重未知。:titter ...
Databases 發表於 2015-1-13 19:26

點解果迷咁乞人憎,就係多得你呢類人

TOP

WIN10我地當然買。不過。又做衰咗你係未同食咗佢呢?   

    省唔省到招牌。重未知。:titter ...
Databases 發表於 2015-1-13 19:26


MAC係得貴機先買得落手.
MAC機買ALL IN ONE 就抵用.平機就找笨.
市場佔有率已經話左,邊隻機受歡迎.
電話市場又係,邊隻機受歡迎.
APPLE做電話就叻,
電腦仲未夠MS玩.
簡單D講,
高階工作就MAC機就WIN MS.
其他都輸俾MS.
淨係我想換張勁D顯卡打機,都已經企係到.
找張卡難,CASE及火牛又係問題.
MAC機買左就用到爛,
WINDOWS買左有得升級.
各有市場.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

搵食機你會唔會用WIN 機呢?  我暫時唔會。除非唔洗搵食。
Databases 發表於 2015-1-13 19:50


上文有講
"簡單D講,
高階工作就MAC機就WIN MS.
其他都輸俾MS."

不過,玩股票既機,算唔算搵食呢?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

搵食機你會唔會用WIN 機呢?  我暫時唔會。除非唔洗搵食。
Databases 發表於 2015-1-13 19:50

投資銀行股票報價都係用緊WIN機喎

TOP