諗都諗到無可能

i3而家都仲未見影, 點會咁快出haswell
qcmadness 發表於 2012-7-20 19:28


sb 1155 i5未出
已講明 1150係2年後出

唔係sb b3事件
ivy i5/i3會早出幾個月

3月就冇乜可能, 應該7月先有大貨,同炒風完

TOP

是時候升級我還在用幾年前qx9650

TOP

waiting ivy bridge 2700k 版

TOP

講短命..sandy bridge仲短..

TOP

講短命..sandy bridge仲短..
siuba 發表於 2012-7-22 18:51



    但係SB出既版, 好多都可以玩IVY, 而SB 亦可以用喺7系

TOP

但係SB出既版, 好多都可以玩IVY, 而SB 亦可以用喺7系
qaz11 發表於 2012-7-22 18:53


咁呢個另計..開post果個人只係講ib短命..
同埋都一早講左..每兩代換一換socket...

TOP

痴線...週期更新得更快

TOP

sb 1155 i5未出
已講明 1150係2年後出

唔係sb b3事件
ivy i5/i3會早出幾個月

3月就冇乜可能, 應該7月先 ...
madebyp90 發表於 2012-7-22 17:24


你真係以為sb b3先令ivy遲出?

TOP

講短命..sandy bridge仲短..
siuba 發表於 2012-7-22 18:51


SB 2011年1月出, 而家都仲生產緊, 點算短命

TOP

SB 2011年1月出, 而家都仲生產緊, 點算短命
qcmadness 發表於 2012-7-22 20:39


宜家d人應該會用775 去比較 先覺得佢短

TOP