madebyp90 當前離線
進階會員
諗都諗到無可能 i3而家都仲未見影, 點會咁快出haswell qcmadness 發表於 2012-7-20 19:28
TOP
dick226 當前離線
初級會員
witon 當前離線
siuba 當前離線
qaz11 當前離線
講短命..sandy bridge仲短.. siuba 發表於 2012-7-22 18:51
但係SB出既版, 好多都可以玩IVY, 而SB 亦可以用喺7系 qaz11 發表於 2012-7-22 18:53
madcc 當前離線
紅包麻煩放A-SHOP, 我會自取的了 ...
特級會員
qcmadness 當前在線
sb 1155 i5未出 已講明 1150係2年後出 唔係sb b3事件 ivy i5/i3會早出幾個月 3月就冇乜可能, 應該7月先 ... madebyp90 發表於 2012-7-22 17:24
nagato 當前離線
中級會員
SB 2011年1月出, 而家都仲生產緊, 點算短命 qcmadness 發表於 2012-7-22 20:39