本帖最後由 waifile 於 2021-5-11 11:43 編輯
完全無動力既火箭殘骸如果話仲可以自我控制, 咁真係神仙先做到
你唔好同我講, 火箭要加裝推進器, 唔 ...
rabbit82047 發表於 2021-5-11 09:43


錯. 你知唔知完全無動力既火箭殘骸係可控切入點既, 火箭幾時同主艙脫离而下墜, 呢個下墜入大氣屠既切入點(窗口), 就係決定自由落體墜到某一區域的控制點.

完全無動力既火箭殘骸既自由落體, 有分精準控制切入點既無動力自由落體, 和失控無法控制切入點既無動力自由落體.

精準控制切入點既無動力自由落體, 不能精準定點墜落, 但係可控制墜落到指定的一片區域.
失控無法控制切入點既無動力自由落體, 係完全唔知會落到地球邊度. (中共呢次係切入點失控).

麻省理工學院空間推進實驗室(Space Propulsion Lab)主任洛薩諾(Paulo Lozano)日前對美國之音表示,美國幾乎所有的火箭都設計了專門引擎,引導火箭在完成任務後重返地球上指定的無人區域,人們從未聽說過美國火箭不受控制地返回地球上不確切的位置。

另外提一提長征5號今次地點墜落係有名既航天器墓地附近, 一定係中國好彩咁啱咁橋落呢個點


你又吹牛騙人了.

中國載人航天工程辦公室, 在北京時間5月9日上午7時, 即火箭墜落約3小時前, 發佈火箭殘骸墜落地點(並非航天器墓地附近)稱:
長征5B火箭殘骸將於上午10時12分左右進入大氣層,誤差為15分鐘,再入墜區域中心點位於東經28.38°,北緯34.43°.
即下圖中 "紅色箭嘴" 所指之處. 但事實是墜落於 "綠色箭嘴" 所指之處, 差了N公里.

20210510_16206903851922.jpg

TOP

你都錯啦,你講嘅係獵鷹9,有两節火箭,第一節先可精準回收,第二節一樣以傳統方式無控狀態下自由落體。 ...
goldman11 發表於 2021-5-11 09:52


你知唔知自由落體有分, 精準控制切入點既自由落體, 和失控無法控制切入點既自由落體之別?

精準控制切入點既自由落體, 係會落到指定的一片區域.
失控無法控制切入點既自由落體, 係完全唔知會落到地球邊度. (中共呢次係切入點失控).

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 rabbit82047 於 2021-5-11 10:26 編輯
錯.
麻省理工學院空間推進實驗室(Space Propulsion Lab)主任洛薩諾(Paulo Lozano)日前對美國之音表 ...
waifile 發表於 2021-5-11 09:53



    美國既係太空穿梭機唔係火箭, 穿梭機設計原來就係要重用, 但就影響載重同可靠性, 而且發射時既推進器"殘骸", 一樣都係"不可控"咁墜落地球

穿梭機退役之後美國後續太空任務基本都係依賴俄羅斯, 直至 spaceX 接手
但我對 spaceX 技術水平有好大保留

仲有三月份, 獵鷹9號"殘骸"就"留"左係個農場, 仲俾媒體形容係 "Mysterious light", 全標題係 "Mysterious light show over Seattle was likely debris from SpaceX rocket"
唔知 "Debris" 係咪譯做 "殘骸", 咁應該都要好似個美國專家講咁係要可控先啱
你都可以話 "人們從未聽說過美國火箭不受控制地返回地球上不確切的位置", 因為唔係美國官方火箭

再仲有, 知唔知中國既火箭發射基地要係海南文昌同內蒙酒泉?
就係要避免火箭發射失敗都好, 火箭殘骸都可以安全墜落到無人區

話說你都幾鐘意個"錯"字喎

TOP

美國既係太空穿梭機唔係火箭, 穿梭機設計原來就係要重用, 但就影響載重同可靠性, 而且發射時既推進 ...
rabbit82047 發表於 2021-5-11 10:09


點解我唔對其它人寫個 "錯" 字, 而只對你寫呢, 因為你 "錯" 得好西利.
你又錯啦. 睇番我上面waifile 於 2021-5-11 10:15 編輯啦.

TOP

本帖最後由 waifile 於 2021-5-11 10:36 編輯
喱件又點解釋呢?
goldman11 發表於 2021-5-11 10:06


呢D就係失控呀. 人地SpaceX冇將失控偽說成沒失控, 而且SpaceX還確認這失控的殘留物是他的.
另外, 佢呢個失控係重返地球大氣層時燃燒飛濺的殘留物, 而唔係預計落點的主体. 中共的是主体落點失控.

TOP

回覆 25# waifile


    你要搞清楚咩叫 "再入区域中心"

TOP

呢D就係失控呀. 人地冇將失控偽說成沒失控.
waifile 發表於 2021-5-11 10:27



    發現時間係 4/3, 估計係 3/24 號既發射任務, 而 3/24 號任務係成功, 咁算係成功定失敗?

詳細可以參考呢度:
https://zh.wikipedia.org/wiki/%E ... 88%97%E8%A1%A8#2020

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 waifile 於 2021-5-11 11:15 編輯
回覆  waifile
    你要搞清楚咩叫 "再入区域中心"
rabbit82047 發表於 2021-5-11 10:31


要搞清楚 "再入区域中心" 即切入點, 即窗口, 每個切入點是決定了會墮在哪個區域的. 那個切入點即墮在 "紅色箭嘴" 所指的區域.
非穿梭機的舊式的載太空人回歸的太空主倉, 也是無動力的自由落体, 就靠 "再入区域中心" 的窗口切入點決定了墮落的地點區域, 例如設計落在大海, 則太空主倉還沒到達, 船都巳在墮落的地點等著了.

你還以為無動力的自由落体是不可控的, 太空回歸的太空主倉是會隨機降落在地球中的任何地方, 甚至會撞擊任何國家的高樓大廈的?

TOP