Win7 用得好好地,唔會轉10

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

上個月砌左新機繼續用win 7 sp1 熄左windows update

TOP

Win7 用得好好地,唔會轉10
真革新 發表於 2016-2-7 19:29

一陣轉左win10,原本做到既野變做唔到,又有bug,software又唔夾
無事搵自己煩,嘥時間,仲要on99,係google搵解決方法

TOP

除非貼錢啦,唔系一定唔升

backup 時間人工都係錢黎

TOP

有冇用緊win10 既講下係咪仲係咁多bug 同撞software ?

TOP

本帖最後由 doppelganger 於 2016-2-13 13:45 編輯

單單輸入法已經玩人啦
明明win 7個輸入法最好用,但就冇左

TOP

May be Jul isn't the real deadline。。。。

TOP

本帖最後由 wing1234 於 2016-2-13 16:40 編輯
有冇用緊win10 既講下係咪仲係咁多bug 同撞software ?
joeckh 發表於 2016-2-13 12:55



  用緊win7 好地地
升左 win 10
都係無問題,一樣咁快,開機仲快 d
faceboot apps 果 d 好似手機咁有提示好方便
不過我好少用緊打機

我無舊 apps 係用唔倒 :(
直升全部都正常使用中

TOP

回覆 27# doppelganger
呢樣係真  有日部機唔知禁左咩制忽然同我自動升左 咁咪試下用  用開果D野  全部走晒樣 各式各樣問題
即刻洗機

TOP