回覆 19# 凌天羽v


    5千幾就去買部2核 I5,仲要冇獨顯,仲要唔係SSD,Ching你幾識計數

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我前排用win10 preview,  打速成打得太快時,個windows 會ignore部分空白鍵, 結果要慢速打字

TOP

呢個post好以係講win10新進展,唔係係度吹虛mac有幾咁偉大,我發覺啲果迷真係好煩,成日走去騎劫其他post,有時連人地問電腦壞咗上嚟問人點整,佢地就彈句叫人換mac機,真係9唔搭8

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 22# Databases


    姐係SSD /4核 I5就一定要打機既? 比咁多錢買貴左唔心痛?定係Ching好有錢所以對於金錢呢樣野冇感覺?另外正常人除左做剪片個類野都唔會用Mac OS掛?Mac OS咁少人用,入面D漏洞多過Windows wo

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

八仔真係做衰自己

TOP

我地WINDOWS,MAC ,LINUX 都有。WIN 8除咗EXCEL/打機/outlook 外,真係冇咩強項..

   申利: 用緊 ...
Databases 發表於 2015-1-13 18:25


係啦係啦知你果迷識野啦,玩pc既都係小學難

TOP