Well , 睇黎我下部機要留意

TOP

香港Mo 記算吧啦
但係 Service Center 上過去 幾好
至少好過 *** + Nokia 唔駛等到傻  ...
dom 發表於 2012-7-21 08:02 PM


旺角Motorola 的Service Center,未分割做其它牌子手機維修前,服務質素是很好的
但分割了之後,質素就有所下降了

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

但係冇用
vcfirstben_II 發表於 2012-7-23 19:00



同意,GOOGLE自己對MOTO定位支吾以對,根本無計劃可言。

TOP

xbox360本身係台電腦
JIMillim 發表於 2012-7-21 19:55


而家電話又何尚唔係有CPU,RAM,storage , 仲比xbox多一樣野, touch screen.

TOP

同意,GOOGLE自己對MOTO定位支吾以對,根本無計劃可言。
ki_cat 發表於 2012-7-23 19:25


Moto 剛剛先轉CEO, 睇下佢做成點啦.
不過Q2 Moto 真係麻麻地, 手機業務虧損1.92億美元.
長期咁落去, Google 遲早會殺左呢個親生仔.

TOP

而家電話又何尚唔係有CPU,RAM,storage , 仲比xbox多一樣野, touch screen.
gum 發表於 2012-7-23 09:54 PM

手機係多樣野, 叫通訊技術, 尤其係話音方面
moto有自己既crystal talk, 即係software filter, 尼方面並非間間廠有能力造出黎

TOP

本帖最後由 qaz11 於 2012-7-24 04:00 編輯
xbox360本身係台電腦
JIMillim 發表於 2012-7-21 19:55


我係想講如果佢只係做代理, 部機都係ship返俾廠, 佢只係驗要唔要回收,  moto 又好, parts好似HD 又好, 如果hardware問題, 都唔係會佢自己整返好.  parts好似HD, 佢都係幫廠回收唔會自己整架啦.  
最多都係講手機要check 埋software既野煩d.
電話同電腦係唔相同, 聯強搞唔搞得掂? 所以我講咗要再睇之後既表現囉. 未有機會試, 我都唔知, 答唔到你.

TOP

唔係掛?
咁咪分薄左電腦野既資源?
下次換野又要等成個幾鐘

TOP

香港Mo 記算吧啦
但係 Service Center 上過去 幾好
至少好過 *** + Nokia 唔駛等到傻  ...
dom 發表於 2012-7-21 20:02


有幾多人買moto呀

TOP