原帖由 idle.man5216 於 2009-6-17 14:24 發表

要用 PC 睇高清嘅首先已經會買 HTPC 啦,點會咁傻去喺部 13" Notebook/10" Netbook 度播然後駁 TV-Out,貪張 Integrated Display 靚咩?
拎得出街就即係要求唔高啦,播 1080p 即係只係為咗個名好聽,『有高清喎』咁解啫。
有沒有考慮過往外國公幹一個月或以上時你怎樣看clips? 帶Desktop+17"/19" Monitor上機?

TOP

搵返~

TOP

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

用得一隻, 試水溫就真, 水溫唔夠熱就起身走人~

TOP

原帖由 idle.man5216 於 2009-6-17 14:24 發表

要用 PC 睇高清嘅首先已經會買 HTPC 啦,點會咁傻去喺部 13" Notebook/10" Netbook 度播然後駁 TV-Out,貪張 Integrated Display 靚咩?
拎得出街就即係要求唔高啦,播 1080p 即係只係為咗個名好聽,『有高清喎』咁解啫。

轉片壓片唔洗時間的嗎 有時人懶係天性 懶得就懶嘛

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 Ezra 於 2009-6-17 14:56 發表
有沒有考慮過往外國公幹一個月或以上時你怎樣看clips? 帶Desktop+17"/19" Monitor上機?

一套1080p電影要幾多GB?
唔壓貪佢file size夠大?

TOP