Ezra 當前離線
進階會員
原帖由 idle.man5216 於 2009-6-17 14:24 發表 要用 PC 睇高清嘅首先已經會買 HTPC 啦,點會咁傻去喺部 13" Notebook/10" Netbook 度播然後駁 TV-Out,貪張 Integrated Display 靚咩? 拎得出街就即係要求唔高啦,播 1080p 即係只係為咗個名好聽,『有高清喎』咁解啫。
TOP
DVD+RW 當前離線
s 當前離線
熱情在泛濫
Banned
David Kirk 當前離線
中立評論員
FATLING0 當前離線
中級會員
Aware 當前離線
ErikWong 當前離線
ErikWong#1424
原帖由 Ezra 於 2009-6-17 14:56 發表 有沒有考慮過往外國公幹一個月或以上時你怎樣看clips? 帶Desktop+17"/19" Monitor上機?