howardvcp 當前離線
中級會員
TOP
hofct 當前離線
進階會員
indigo 當前離線
好多人都好想美國制裁中國, 最好全部高科技電子零件都唔好運去中國, 全部大陸機冇美國野用, 執晒.....某啲 ... rcyw 發表於 2019-6-2 01:09
big_nature 當前在線
特級會員
crackong 當前離線
Banned
cal22cal 當前離線
掃馬想機 當前離線
Ban Intel office
回覆 s84292 結果最傷都係華為 ~ hofct 發表於 2019-6-2 04:46
把自己看得那麼重 crackong 發表於 2019-6-2 11:40
rabbit82047 當前離線
潛水委員長
alan216hk 當前離線
Windows Suck
華為賺錢最多。 而且好大部分嘅收入係用嚟支付員工。 聼講有幾萬人過百萬人工。 一年支出人工都講緊幾 ... 掃馬想機 發表於 2019-6-2 11:54