yjfoeg 當前離線
進階會員
我玩緊個只GAME 佢叫瑪奇, 唔係瑪奇英雄 個engine 係10年前寫落, 再膠既係香港代理仲用緊ActiveX黎啟動遊 ... 971111 發表於 2016-2-5 09:36
TOP
g1jockey 當前離線
煮酒論英雄,馬上所能經已盡; ...
grxgr 當前離線
咁舊嘅game用vm行應該ok... yjfoeg 發表於 2016-2-5 10:40
da87 當前離線
惡魔城城主 當前離線
(幾頭唔到岸新手)
特級會員
chanmingfu 當前離線
Miipp 當前在線
如果強制升級搞到有舊軟件舊硬件用唔返, 消費者可唔可以告佢? da87 發表於 2016-2-6 00:11
free3sky 當前離線
kelvin1982 當前離線
中級會員