我玩緊個只GAME
佢叫瑪奇, 唔係瑪奇英雄
個engine 係10年前寫落,
再膠既係香港代理仲用緊ActiveX黎啟動遊 ...
971111 發表於 2016-2-5 09:36
咁舊嘅game用vm行應該ok...

TOP

TOP

咁舊嘅game用vm行應該ok...
yjfoeg 發表於 2016-2-5 10:40


一般用家邊鬼會用VM~
呢種方法唔適合大眾~

TOP

如果強制升級搞到有舊軟件舊硬件用唔返, 消費者可唔可以告佢?

TOP

自從xp可以用好耐, 個個搵win7唔要win8時, m$就好等錢洗...不停用計阻嚇user

TOP

"提供建議更新與接收重要更新的方式相同"
I have un勾 this 選狀 already

TOP

如果強制升級搞到有舊軟件舊硬件用唔返, 消費者可唔可以告佢?
da87 發表於 2016-2-6 00:11


d 巨企實有密密麻麻的細隻字條款唔知幾時出現過, 而用家又應該有意識或唔覺意同意左.

而且人地有的係律師團, 兼無限的錢可以燒. 消費者(們)有幾多子彈去玩

TOP

好煩 del and uninstall  又出現

TOP

win10個免費upgrade幾時完?

TOP

我指winow 7 免費up 上win 10

TOP