matthew1130 當前離線
進階會員
TOP
gbaxp 當前離線
kai魂” 當前離線
中級會員
terrychan2011 當前離線
回覆 gbaxp 有冇理由次旗艦既FURY PRO仲多RAM過XT呀? kai魂” 發表於 2015-6-11 12:19
e派 當前離線
Banned
gserli 當前離線
戀人未滿 當前在線
之前唔係吹到秒殺Titan X冇難度咁架咩 gserli 發表於 2015-6-11 01:15 PM
Orpheus60t 當前離線
但係得4GB RAM都係有D惡搞 BESTGIGI 發表於 2015-6-11 10:29