提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

一樣有
e派 發表於 2015-6-2 17:42

Thanks.
我都係咁理解
唯一疑問係 license 點計
Windows 7/8 license 係一次性收費 (而且 license 係跟機)
但之前傳 Windows 10 licensing 會好似 Office 365 咁以 subscription 形式遂年收費 (而且 license 係跟人/account)
咁 Windows 7/8 free upgrade 去 10 後個 license 係點計呢?

TOP

新機要出,最快9月有,但又過腦節
所以今年留力,先買 apple,出年睇定至買 win10 pc 仔

TOP

Thanks.
我都係咁理解
唯一疑問係 license 點計
Windows 7/8 license 係一次性收費 (而且 license 係跟機) ...
Consultant 發表於 2015-6-2 17:47
又被某些報道誤導,第一,微軟已經說明升級後永久免費,第二,微軟根本未說明年費計劃。

TOP

感覺上win8用户多數會升
反而win7用户真係一半半,由其係部機用咗幾年冇事冇幹真係唔想陏

TOP

佢卡死DX12 WIN10 ONLY,如果你打機就一定要升.

TOP

佢卡死DX12 WIN10 ONLY,如果你打機就一定要升.
Dalacin 發表於 2015-6-2 20:55

冇game support dx12 咁升黎做咩

TOP

而家打死都唔升住

TOP

期待...
到時拎左SN NUMBER再clean install

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP