i'm a fans...buy using intel..

TOP

講舊事又點
現實係 A 仔依家真係......無眼睇

TOP

AMD CPU慢, I/O更慢用更快的CPU也不能補上

TOP

咁長篇殘體, 點解唔係translate先

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

第一粒中學生時代買既係4000+
真係超抵玩

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

乜(巾)都冇用, 強弱懸殊

TOP

雖然一直用開intel,但都用過64 x2 4000+,哩粒cpu的確比同期既pd 快唔少。

好可惜,amd好學唔學學intel既p4

TOP

我都做過AMD fans
但推土機太令人失望,apu而家又搭推土系cpu
以前我窮,Intel我買唔落手
而家我窮,但AMD差唔多價,熱過人慢過人,我更加買唔落手

via HKEPC Reader for Android

TOP